HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

146 - Depresszív blogposzt

2010.02.05. 23:55 :: kaiii

Néha annyira rossz, hogy a zene ennyire befolyásolni tudja az embereket.
Véletlenül rátaláltam egy két évvel ezelőtti számra, ami akkor eléggé meghatározó szerepet játszott az életemben. Annyira rossz érzés volt hallgatni. Sokkal gondtalanabb és boldogabb voltam...
Annyi biztos, hogy egyelőre 2008 volt életem egyik legjobb éve.
Most épp DnB-vel mosom a gondolataimat, ne úgy kelljen lefeküdnöm, hogy alig bírom visszatartani a sírást.

Ez mindig segít.

Mostanában sokat filozofálok azon, vajon ki, mennyi emléket tart meg otthon. Én az az ember vagyok, aki a legkisebb szemetet is megtartja, ha az egy fikarcnyit is fontosnak számít. Éppen ezért kezd a szobám lassan egy szemétdombhoz hasonlítani...
Talán szanálni kéne már.
Az a baj, hogy képtelen vagyok rá. Amikor már eljutok odáig, hogy na akkor most aztán rendet rakok, végül ott kötök ki, hogy órákig tartó nosztalgiázás után szépen visszarakom őket a szekrénybe. Túlságosan megbecsülném az emlékeket?
De mi szüksége van az embernek tárgyakra ahhoz, hogy emlékezzen? Hiszen ami fontos, az valószínűleg megmarad az emberben sokáig. Talán örökre... Talán nem.
Azt hiszem emiatt a "talán" miatt gyűjtök mindent. Nem akarok felejteni, és nem is fogok. Minden megmarad bennem, még ha ez sokszor rossz is. Még ha ez azzal is jár, hogy néha felszakítgatják a forradozó sebeket.
Mindenre emlékszek, de mindent megbocsájtok. Csak egy naiv idióta teszi ezt.
De hát, ez vagyok én.

Szuperdepresszív poszt vége.

4 komment

Címkék: szomorú zenés elgondolkozós jutúb

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr841733102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mykee. (törölt) 2010.02.06. 00:04:40

Legközelebb valami vidámat írj mert... tudod mi lesz a vége.

kaiii 2010.02.06. 00:06:44

jóvan, én is szeretlek, bakker. :D

Mykee. (törölt) 2010.02.06. 00:08:28

Fogalmad sincs, hogy én mennyire szeretlek téged. Jobb is neked így szerintem :D

kaiii 2010.02.06. 00:09:27

természetesen el sem tudom képzelni.
kezd túl csöpögőssé válni a blogom.
süti beállítások módosítása