HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

150 - Komplexus

2010.04.14. 16:08 :: kaiii

Egy régi probléma részemről.
Nem vagyok magas, és közben mégis.

A hatéves kis Nóri első osztályban a tornasorban a negyedik volt - tehát majdnem a legalacsonyabb. Kis Nórinak ezzel egyáltalán nem volt gondja, bár nem is örült neki. Zavaró volt, hogy még a második polcot sem érte el a konyhafalon, és a bátyja is állandóan diszkriminálta az akkor 170-180 cm-es magasságával. Miután négy év alatt összesen tíz centit nőhetett, a szülei teljesen kétségbeestek, hogy kis Nóri soha nem lesz még 160 centi magas sem.
Teltek, múltak az évek, mint minden szokott dolog. 12 évesen elégedetten kötötte mindenki orrára, hogy már ülhet az anyósülésen. Ez konkrétan 150 centiméter. Az iskolában sokan magasabbak voltak nála, legtöbb barátnője is.
Aztán eljött a katasztrófa éve.
Kis Nóriból kamasz Nóri lett, és hirtelen nőtt tíz centit. Bár a világ nem sokat változott, a körülötte mozgó emberek igen. Hirtelen áthidalta a hónaljmagasságot és vállmagasságba került. Önmagában mindig mondogatta, hogy még három centit igazán nőhetne, mivel tudta, hogy ez ha minimálisan is, de szerepet játszott a növésben. A család örült, boldog volt, nem törpe gyereket hozott a világra az anya. Kamasz Nóri több dícséretet nem is kapott ezek után.
Az oly nagyon áhított 163 centi teljesítve is lett hamarosan, azonban valami brutálisan félresiklott a tervben és Nóri tovább nőtt. És nőtt. És nőtt.
Míg az általánosban magasakkal volt körülvéve, a gimiben hirtelen alacsonyabb barátai lettek. Még azok is alacsonyabbak voltak nála, akik állítólag egymagasak voltak vele. Szörnyülködve nézett meg minden csoportképet és osztályképet. Egyetlen egy barátnőjén kívül senki nem volt magasabb nála.
Nóriban összedőlt egy fél világ. Csak ekkor döbbent rá, szeretett alacsonyabb lenni mindenkinél. És mivel eddig az is volt, nem szokta meg, hogy valakire lefelé kell nézni. Nem tudott mit kezdeni vele. Fiatalkori válsága megkezdődött.
A gimnázium négy éve alatt összesen egy centivel lett magasabb még.

És bárhova megy, mindenhol kitűnik.
A kibaszott 167 centijével.

Nem vagyok magas, mégis állandóan alacsonyabb emberek vesznek körül. És ez az, amin az ember nem tud változtatni. Maximum lecsal pár centit, mert nem húzza ki magát.
"Nagyobbsági" komplexusom van már évek óta.
Így mondja nekem bárki is, hogy túl alacsony. Szívesen cserélnék vele.

6 komment

Címkék: valaki itt nemnormális mesélgetős mégilyet szenvedős

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr951921013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mykee. (törölt) 2010.04.14. 20:08:12

Én kis törpeóriásom <3

Kéred a 175 centim inkább? Férfiben én is alacsony vagyok, ne aggódj.

kaiii 2010.04.14. 20:10:32

:PPPP
dehogy kérem, az 10 centivel nagyobb nálam :D én elvileg középmagas vagyok, oszt úgy tűnik mégsem.

KaHUN 2010.04.15. 20:20:07

186 centi vagyok, és utolsó voltam ötödikben a tornasorban :D Szerintem hering dolog magasnak lenni, átlátsz bárki fölött, és legalább nem magasabb nálam minden csaj (ami ugye elég gáz lenne, aktuális barátnőm magasabb lenne nálam...pff...). Ugyanakkor szerintem lányban (nekem) a 167 egész optimális. Furcsa lehet felnézni az emberekre, már el is felejtettem milyen is az :D Örülj neki, hogy nagy vagy. Eléred a sütit a polcon. Járj magas emberek közé :D

kaiii 2010.04.16. 20:27:37

persze, férfiban nem is jó, ha 170 alatt van... az önmagának frusztráló :D
alacsonyabbnak lenni érdekesebb. olyan jó felnézni az emberekre. és ha nem érem el a sütit, hát odaviszek egy széket (amit manapság is megteszek néha :D). és természetesen ha az alacsony magasabb akar lenni, akkor csak egy magassarkút kell felvennie. bezzeg én semmit nem tehetek :(
a magas emberek többsége elkerül :'DD

Alvó Nap 2010.04.18. 18:09:12

167 centis óriás vagy :P
süti beállítások módosítása