HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

138 - Egy hónap

2009.11.27. 22:31 :: kaiii

Igen, tudom, rég írtam már...

Igazából eléggé szétszórt vagyok, például ahogy megnyitottam a blogot, jutott eszembe, hogy jó lett volna, ha ma is olvasok egy órát a kötelezőmből.
Az életem eldöcög magában, vagy iskolában vagyok, vagy otthon. Nem sok mindenből áll az életem mostanság; vagy írok, vagy kockulok, vagy úgy teszek, mintha tanulnék.

Mivel ez a három dolog mind időigényes, nehezen tudom összeegyeztetni őket. Most épp három történetet írok szinkronban, még életemben nem voltam hajlandó megengedni magamnak ezt. De aztán megoldtam annyival, hogy az egyiket a gépen, a másik kettőt pedig külön füzetekben írom.

Az előrehozott érettségim lecsengett, ma vettem át a papírt. Az írásbelim 79%-os, a szóbelim 72%-os lett. Igazság szerint eléggé haragszom magamra, mert ha az írásbelit nem csapom össze, ötös lett volna. Így csak 78%-os lett, amit igazából nem nagyon engedhettem volna meg magamnak ennyi idő után. Tudom, hogy sokkal jobban teljesíthettem volna, erre meg az ötös ponthatár alját karistolom. Azután, hogy a nyelvvizsgám 76%-os lett... egyszerűen katasztrófa.
Annyira jó lenne, ha nem érezném azt, hogy az anglisztika nem az én súlycsoportom...

Egyébként eléggé kiegyensúlyozott vagyok, eltekintve az alváshiányból következő emlékezetkihagyásoktól és hülye viselkedéstől.

Az influenzával meg már a tököm is tele van. Annyira idegesítő. Eddig is létezett influenza, és érdekes módon eddig is haltak bele páran... én is voltam már beteg, mégis élek. Ugye élek?
Nem hiszem, hogy ez a h1n1 az egészséges, felnőtt/fiatal szervezetben okozott volna tüdővérzést meg egyéb hasonló dolgokat. Én már egyébként is lemaradtam az oltásról, de igazából nem is tudom, mennyire szükséges megtenni. Jobban tartok a vakcinákban lévő dolgoktól, mint attól, hogy esetleg influenzás leszek.
Egyébként is, szedek Béres cseppet, c-vitamint és hagymát is eszek. Ennyire egészséges rég volt már a szervezetem.
Utálom, hogy minden csak a pánikot kelti, és nem számol be arról, hogy mi a háttér.

Hamarosan december. Hála az égnek. Nagyon nem szeretem a novembert. Horoszkópbuzi lévén hiszek abban, hogy ilyenkor mindenki kicsit "skorpiósabbá" válik. És ez nem jó, mert ez hisztikkel, feszültséggel és bonyodalmakkal jár.

Csak legyen már téli szünet...

Szólj hozzá!

Címkék: suli fáradt szegénynóriálmos csalódott morgós ellevős

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr671557528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása