HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Százkilencedik - Végre vége

2009.06.16. 14:17 :: kaiii

sunnie üzenete:
 nóri nyári szünet van
sunnie üzenete:
 mi a faszért nem írsz a blogodba
Kai üzenete:
 most nyitottam meg lol

Szóval... Hölgyeim és uraim, elkezdődött a nyár. Meglepő, tudom.

Nekem elég érdekesen kezdődött, és szerintem hasonlóan is fog folytatódni. A pénteki gyereknap feléről sikeresen ellógtam, hogy találkozzak Pice-al. Elmentünk a Siriusba, és úgy háromnegyed hétig elvoltunk ott, aztán kimentünk a Margitszigetre is. Jó volt, jó sokat beszélgettünk, hülyéskedtünk (: Na de több szennyest ebből nem teregetek.

Szombaton elvánszorogtam a Baross utcához, mivel Anna elhívott a bátyja bulijába ^^ Az elején elég szar volt, mivel kb. senkit sem ismertem, de aztán jött pár fanta és kóla, és feloldódott a hangulat :D Szóval vasárnap elég szarul voltam (megártott a sprite), meg a két óra alvás se segített igazán. Szóval nagyon örültem, hogy még a dédimhez is kellett menni. De végülis túléltem.

Egyébként tök furcsa érzés, hogy van életem úgy május óta. Megyek, vagyok, szórakozok, iszok, jól érzem magamat, mellesleg naponta csalódok. De nem baj. Most egy időre elegem lett a pasikból, inkább távol tartom magamat tőlük. :D Csütörtökön pedig lehet, lemegyek Balatonra, az időjárástól függően.

Asszem így most hirtelen ennyi. Lehet, majd írok egy történetet, ami Roy köré épül. Majd meglátjuk. Tegnap (illetve ma hajnalban) rajzoltam egyet paintben, olyan büszke vagyok magamra. ^^

3 komment

Címkék: szünet csalódott ellevős bulizós

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr31188831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

69Roy69 2009.06.19. 23:04:22

portré? :O
Rólam???
Jeeeee :D
Na és kivel együtt? :D

69Roy69 2009.06.19. 23:05:24

kanapén pucéran? vagy a kalózos kép, egyenruha, csillogó kapitány sipkája :D
Harrr Harrr alig várom :P

69Roy69 2009.06.19. 23:07:02

ja meg mielött elfelejtem, kéne segítened skint csinálni, a mostani elég ramaty :D
süti beállítások módosítása