HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Huszonharmadik - Ezt is megértük...

2007.10.10. 21:49 :: kaiii

































Ehhez a bejegyzésemhez teljesen másról szerettem volna írni,de végül közbeszóltak azok az érzéseim,amik már lassan egy hete kínoznak.

Kétségbe vagyok esve,úgy hiszem.

Már októberben járunk,és én eddig még nem nyitottam ki egy könyvet sem 5 percnél hosszabb ideig.Tudom,hogy tanulnom kéne,a gondolat már megvan a fejemben,de mégis,minden eszközt megragadok,csakhogy ne kelljen átvennem egy anyagot.Most is például,holnap felelés föciből,és én tanulás helyett leülök a géphez wowozni.Már így is beszedtem egy csomó hármast (ami végülis nem is olyan rossz...),de ma kaptam az egyik legnagyobb pofont.

Lehet,kívülről nem mutattam,de sikerült olyan mélyen megbántania az ofőmnek,amit csak páran értek el eddig.Annyira rámolvasta az igazságot,hogy egyszerűen alig tudtam megállni matekórán,hogy ne kezdjek el sírni.A szüleim már régóta hajtogatták,hogy bunkó paraszt vagyok,de hogy még egy tanár is hozzámvágjon ilyen szavakat,az egész osztály előtt méghozzá...köszönöm szépen.A szivacsot meg továbbra sem fogom kimosni.Alig várom,hogy kapjak emiatt egy intőt.Mégis mit írna bele?"Nem mosta ki a szivacsot,ezért osztályfőnöki intőben részesítem",vagy mi?Hülye kurva...

Közben nem tudom,mit rontottam el,de én már kedves szót senkitől sem kapok,még a (tudtommal) barátnőimtől sem.Tényleg kezd bántani,hogy ha valamelyikük meglát,akkor úgy kezdi,hogy "Te áruló geci",vagy "Na már megint itt van"...tudom,illetve remélem,hogy csak viccelnek,de én már nem tartom poénosnak.Mindennek van határa,ennek is.

És én már tényleg nem tudok senkihez fordulni a suliban,kivéve Timit,de szerencsétlenre már annyi mostani hülyeségemet zúdítottam rá,nem akarom fárasztani ezekkel...
Meg még ott van Májki is,de vele nem tudok "élőben" beszélgetni.Pedig jó lenne,ma már alig bírtam ki azt az érzést,hogy egyszerűen nem tudok beszélni vele délelőtt...

Nekem kell valaki...aki ott van a közelemben...és megért...és történetesen fiú...szeretnék szeretni valakit mostmár a "valóságban" is...

Az a legbosszantóbb,hogy én reggel elindulok a pozitív energiáimmal,ami addig ki is tart,amíg valaki úgy nem gondolja,most jól megmondja nekem a frankót,és tönkreteszi a napomat...

Szóval...én ezzel csak annyit szerettem volna mondani,hogy akármennyire is furcsa,de még egy ilyen hülyének is,mint én,vannak érzései...ne bántsatok,ha módotok van rá,mert kezdek nagyon magamba süllyedni...


Csak ennyit akartam.
Remélem nem bánjátok,hogy most nem egy ultra poénos történetemmel jöttem.

2 komment

Címkék: suli szerelem szomorú valaki itt nemnormális csalódott elmélkedős elgondolkozós magába süllyedős

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr52192817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banya · http://www.banyaicucc.blog.hu 2007.10.11. 21:19:58

Szia, én vok az Banya...
1
Nem fárasztassz, a hülyeségeiddel feltöltessz-bár nem igazán látszik,de jobb kedvem lesz tőle, meg energiám is lesz.
2
Tőlem jöhetsz nekem bármivel, mondhatsz bármit, a problémáidat, mert bár kicsit furán hangzik, de én "szeretem" ha valaki megosztja a problémáit velem, mert az a bizalom jelképe, és naon tok ám szenvedni, ha bizonyos személyek nem bíznak bennem... persze ez nem azt jelenti, h most akkkor mindig el kell mondanod ami bánt vagy amit épp gondolsz, csak azt, ha gondolod, nekem bármit mondhatsz, telefonon elérhető vok éjjel-nappal, az egy másik mese, h mikor hallom meg a rezgést...
Lényeg a lényeg, én itt vok ^^
És... Mi lányok tartsunk össze XD
Na jó ezt a sablont nem lövöm be... de azért az -megjegyzem-gáz, h a barátaid reggel a "jóreggelt! Hogy vagy?" helyett, úgy fogadnak, h "áruló geci" meg ilyenek... még akkor is ha csak poénból, mert ez tök alaptalan...ez olyan, mint mikor A azt mondja, h "utállak...-vagy-egyre jobban gyűlöllek"... és ez szar...na mind1, mostanság szerintem nme csak mi vagyunk feszültek, és most már -remélem-több időm lesz, és újra leszek wowon ^^
Jeeee...szia

Kirsay 2007.10.12. 16:35:32

Köszönöm a szép szavakat =)
Örülök neki,hogy így gondolod,kicsit talán meg is nyugtattál.Szerencsére ma meg tegnap már egész normálisak voltak a barátnők,szóval mostmár ismét minden happy nálam xD Szóval hamarosan ismét írogatni fogok elmebeteg bejegyzéseket xDxD
És várlak szeretettel wowon ;)
süti beállítások módosítása