HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Harmincnyolcadik - Hétfői bejegyzés

2008.03.10. 13:41 :: kaiii


Beteg vagyok.
Fázok.
Fel kéne vennem egy pulcsit.
Lusta vagyok felállni.































Tegnap végre kifestettük a szobámat,hála az égnek.Bár még mindig csak aludni alszok ott,mivel a héten még jönni fognak a bútorosok párszor.A lusta banda mindenit,hogy nem tudtak egy hét alatt végezni.
Mandulagyulladásomnak hála aludni sem tudok rendesen,mivel minden nap,úgy hét óra fele arra ébredek,hogy ott és azonnal megfulladok,mivel az orrom jelenleg csak arra funkcionál,hogy percenként törölgethessem.A szám meg az egész esti nyitvatartásának hála kiszárad,a torkommal együtt,így még nyelni is alig tudok.
Olyan jó betegnek lenni.

Természetesen ezen a héten lesz unesco is,ma például csak a főpróbát hagytam ki.Bár meg kell súgnom,nem tört ketté a szívem a hiányától...
Vicces lett volna,ha ilyen állapotban bemegyek.Ahogy épp szurkolónak öltözve bevonszolom magamat a színpad közepére,és két orrfúlyás között elkrákogom,hogy "takarodjatok innen büdös kurvák".Még amikor egészséges vagyok,akkor is elég vérszegény az előadásom,hát most milyen lenne.

Sajnos lemaradok két témazáróról.Óh,basszus!Pedig úgy megírnám kémiából és fizikából!Ez a két kedvenc tantárgyam! :P
Azért majd gondolok Rátok egy-egy csatornaváltás közben.

A gyógyszerkészítőknek is sok esze van ám...
Ugyebár mandulagyulladással rendelkezem,ami jelenlegi helyzetemben még elfogadható.A mandulám kábé a háromszorosára dagadt,örülök,ha a nyálamat le tudom nyelni öklendezés nélkül,erre...
Adnak egy akkora kibaszott nagy antibiotikumot,hogy szívesebben dugok le a torkomon naponta háromszor egy baseball-ütőt,mint ezt.Beszarás.
Egyébként most arra várok,hogy végre ehessek ebédet,mivel ezt a szart fél órával evés előtt kell lenyomni a torkomon.Szerencsére csak úgy három napig kell szednem.

- - -

10 perccel ezután a bejegyzés után kerestem magamnak egy pulcsit.Most már végre nem fázok annyira,viszont folyamatos haladás közben vettem fel,és sikerült úgy belebasznom az ajtómba a könyökömet,hogy még most is alig tudom mozgatni.
Ehhez azért már tehetség kell.
Büszke vagyok magamra.

2 komment

Címkék: ideges mesélgetős beteges felháborodott unatkozós fázós

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr97374203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banya · http://www.banyaicucc.blog.hu 2008.03.11. 21:27:57

Uj te szegény, azért gyógyulj meg hamar! A fizika doga-megsúgom-nem volt oooolyan vészes, csak ha nem tod az alapokat akkor érthetetlen...
Ami a kémiát illeti...most az egyx magasról leszarom, eddig halálra "magoltam" magam, és 2es lett... Most nem tanulok rá, amúgy is kell még franciára...grrr...az a Joghurt! Komolyan, a feladatot nem értem, amit felad, nem hogy még meg is oldjam...
Ha tudnád ma mi volt suliba... Anikó ügyebár nem volt, mondtam Pankának, h xtem kéne helyettes, és Réki is mondta, h xerinte is, és rákérdeztek, h nem leszek e én... Én meg...miért is ne? xD
Persze azért érzem, h ez kurva nagy felelősség, sokkal nagyobb, mint ácsorgó tűristát játszani, és persze egyelőre technikus helyettes vok, még meg akarom beszélni Anikóval...szerintem rohadtul haragudni fog rám...
De ma az a sok gonosz fej "Ne hogy már az Anikó legyen a teknikus, tuti elbassza..."
Én úgy érzem, h csak 1 fokkal voltam jobb technikus...

Réka 2008.03.16. 21:33:51

Timi,nagyon ügyes voltál! :) Nóri gratulálok ehhez a felettébb röhögtető bejegyzésedhez... xD a tz-ket meg úgyis be kell pótolnod,blőő :P
süti beállítások módosítása