HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Negyvenhetedik - OMFG WTF?

2008.06.16. 16:51 :: kaiii

Mondtam már,hogy mennyire UTÁLOM a gyerekeket?

Basszus,egy órára teszem ki a lábam itthonról...

Be kellett mennem a fekete tornacipőmért az Árkádba,mivel a ragasztás elengedte a talpánál,és elküldték egy cipészhez,hogy megragassza.Mára lett kész,így hát kénytelen voltam elmozdulni a gép elől.
Odafele hamarabb jött a busz,így hát arra ültem föl,akármennyire is utálok buszozni.Másrészről azt sem tudtam,hogy milyen gyarkan jár a hév.Zenét hallgattam,és nem adtam át senkinek a helyemet.Hát igen,aki paraszt,az paraszt.MUHAHAHA.
Bementem a Humanicba,hamarosan a kezembe is nyomták gyönyörűséges csukámat,hibátlanul megragasztva,én pedig boldogan indultam visszafele.Utazás nélkül ez összesen tíz percet vett igénybe.
Elindultam a hév felé,mivel,mint már előbb is említettem,utálok buszozni.Épp akkor állt be a vonat (?) az állomásra,és így boldogan ismét le tudtam ülni.Öt perc múlva indult volna,de engem nem zavart.Inkább várok akár negyed órát is a hévre,csak ne kelljen mással mennem...Itt nyugalom van,le tudok ülni,és a zene közben amúgy is gyorsabban telik az idő.
A vagonban akkor még csak hárman ültek rajtam kívül,egy nő ült előttem,olvasott,előrébb egy öreg faszi,hátrébb meg még egy ember.Azt nem láttam.Idilli hangulat,senki sem zavar senkit,elvan a maga kis világában.
Ekkor azonban!
Felszállt egy nő két gyerekkel.
Még le sem ültek,a kislány máris leült közvetlenül mellém,mintha ez egy teljesen természetes dolog lenne egy majdnem üres héven.Oké,ezt még elviseltem,végülis csak egy kis szaros,aki szereti a nagylányokat (lol).
Az anyja rögtön visszaparancsolta (hála az égnek),és az idegeim ismét nyugalomba rendeződhettek.Már majdnem indult a hév,mikor a másik - a kisfiú - szintén megtalált engem,csakhogy ő szembe ült le velem.Hát felőlem üljön,mit zavar az engem.
A kislány pedig szimpatikusnak találta az olvasó nőt előttem,így most ő mellé ült oda.
-Mit olvas a néni?- Höhö.Hát ezt megszívta.
Pár másodperc múlva már azt veszem észre,hogy beült belülre mellém a kölyök.
-Mit hallgatsz?- És még mielőtt válaszra nyithattam volna a számat,bal fülemből már tépte is ki a fülhallgatót.WHAT THE FUCK?
Megilletődötten pislogtam a fiúra,aki halál nyugodtan tömte bele a fülébe,majd elégedetlenül elhúzta a száját.
-Nem hallom!Túl halk!- Közölte nemtetszésének tárgyát,miközben a másik fülest is igyekezett kihúzni a fülemből.
-Hé,hé!- Morrantottam rá (a helyzethez képes még kedvesen is),és megfogtam a zsinórt. -Majd lesz hangosabb része is.
-A néninek hol a mobilja?- ...OMFG! EZ LENÉNIZETT! ENGEM!!!
-A táskámban.- Válaszoltam,és megerősítésképp még jobban megszorítottam az említett dolgot,nehogy eszébe jusson turkálni benne.Mi van,ez valami kiszakosított tolvaj kölyök?
És csak hogy halmozzuk az élvezeteket:a kislány megunta az olvasó nénit,és ő a másik oldalamra ült le.
-Én is akarom hallgatni!- És ez is elkezdte kihúzni a fülemből.Milyen világban élek én?!
Még mentve a menthetőt,kivettem a fiú kezéből a fülhallgatót.
-Most egy kicsit a nővéred...vagy hugod...vagy mit tudom én micsodád fogja hallgatni.- És ezzel odaadtam a másiknak,reménykedve,hogy most egy ideig nyugton maradnak.
Már csak két megálló,kibírom...!
-Elég volt,add ide!- Vakkantotta oda testvérének a fiú,és húzni kezdte a zsinórt.
-Neeeh!- Hörrentem fel ijedten.Még a végén elbasszák az egyetlen fülhallgatómat!Lehámoztam mindkettejük kezét róla,és visszaadtam a fiúnak.
Már csak egy megálló...
-Én most itt leszállok.- A kedvességet nélkülözve (ami jelenleg egyébként sem volt túl sok bennem) kikaptam a kezéből a fülhallgatót,és gyorsan menekülőre fogtam a dolgot.
Még hallottam,miközben leszálltam,hogy mindketten azt ordítják "SZIA NÉNI!" ,de erre inkább nem reagáltam semmit.

Mi a tanulság ebből nekem?
1. Határozottabbnak kell lennem.Ha a kölyök kitépné a fülemből,egyszerűen csak rá kell ordítanom,hogy "Takarodj,kis szaros".
2. Azonnal le kell szállnom a hévről,így megelőzök mindenféle kellemetlenséget.
3. Fel kell hívnom az anya figyelmét a gyerekek félrenevelésével kapcsolatban.
4. Nem megyek el otthonról.

ANYUUU,NEM AKAROK GYEREKET!! T_T
És ebből az következik,hogy vagy egész életemben szűz maradok (ez a legtutibb,mivel nincs rizikó!),vagy vaspáncéllal védekezek a terhesség ellen.




Ennyit mára.

1 komment

Címkék: utazás ideges mégilyet felháborodott óhogybazdmeg morgós

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr88524027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banya · http://www.banyaicucc.blog.hu 2008.06.20. 16:55:31

Juj! Ez azért pofátlanság...Velem még sose történt ilyen, de én biztosan nem adtam volna át nekik a fülhallgatómat, ki tudja mennyire fülzsíros xD...
Najó, mondjuk most h ezt leírtad, h ilyen van, asszem mégiscsak áttérek a fülhallgatóra, vagy csak ha ESETLEG velem is történne ilyen, bevágom a "Tűnj el, vagy megdöglessz" pofát...
süti beállítások módosítása