HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

143 - Egy kis január

2010.01.11. 19:41 :: kaiii

Na, velem is ugyanaz történt, mint az összes többi ismerősömmel, aki elment egy nyílt napra.
Rohadtul be vagyok fosva és úgy érzem, hogy szart sem tudok. Tudjátok, én egy igazán realista ember vagyok a magam módján, úgyhogy van igazság abban, amit mondani szoktam. Legalább is azt hiszem.
Szóval rá kéne gyúrni erre az angolra.
Egyébként az Elte nyílt napján voltam. Azért is szakadnak szét lassan az idegeim.

És az a legbosszantóbb, hogy végre lenne bennem a tanulási kényszer, erre előző héten hiányoztam és azt sem tudom, mit kéne csinálni a (matek) feladatokkal. Annyira igazságtalan az élet.

Két hét múlva lesz a szalagavató is, az osztály meglepően kibírhatatlan a lezáratlan ügyek miatt. Öröm már csak hallgatni is, ahogy a megbeszélések folynak. Beleszólni inkább nem szólok bele... dönteni nélkülem is tudnak. Mondjuk hetekkel tovább veszekednek mindenen, de valami mindig van. Igen. Az élet nagy igazsága.

Viszont!
Borús gondolataimat ismét el tudom terelni valamivel, mégpedig az FMA új openinjével. Olyan jó. (L) 

Igen, rátok erőltetem, bwahaha.

Na, szóval, visszatérve az angolra... lehet, megint meg kéne látogatnom a Métiszt... mert valakinek rugdosnia kell, különben soha a büdös életben nem állok neki semminek.
De olyan jó, hogy van szabadidőm~
Mindegy. Addig is emésztem tovább magamat.

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás csalódott szenvedős fma jutúb

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr481664352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása