HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Tücsökzene

2010.01.22. 18:12 :: kaiii

Babits

                              Mit láttam benned? Hőst, szentet, királyt.
                              Mit láttál bennem? Rendetlen szabályt.
                              Mit láttam benned? Magam végzetét.
                              Mit láttál bennem? Egy út kezdetét.
                              Mit benned én? Gyászt, magányt, titkokat.
                              Mit bennem te? Dacot és szitkokat.
                              Aztán, mit én? Jövőm rémálmait.
                              S te? Egy torzonborz állat vágyait.
                              Én? Istent, akit meg kell váltani.
                              Te? Hogy jönnek a pokol zászlai.
                              S később? Hogy az ellenség én vagyok?
                              S én? Azt, akit soha el nem hagyok.
                              Te, tíz év múlva? - Tán mégis fiad?
                              S én, húsz év múlva? Láss már, égi Vak!
                              S húsz év múlva, te? Nincs mit tenni, kár.
                              Húsz év múlva, én? Nincs mit tenni, fáj!
                              S a legvégén, te? Igy rendeltetett.
                              S én, ma s mindig? Nincs senkim kivüled.

Szabó Lőrinc

2 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr651693310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mykee. (törölt) 2010.01.23. 03:34:11

Írhatnál már valami vidámabbat is.

Alvó Nap 2010.01.23. 14:36:48

miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^
süti beállítások módosítása