HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Kilencedik - A táborban

2007.08.06. 12:20 :: kaiii

Ahh,imádok itt lenni.Igaz reggelente elég korán kell kelni meg délelőtt jól lefárasztják a gyerekeket,de ettől függetlenül nagyon-nagyon-nagyon jó.És a mókusok is jófejek és türelmesek ;D (mókus=segédféle,mielőtt röhögnél).Bár mondjuk tegnap az egyik leordította a fejünket,hogy mért nem megyünk aludni,mert ő is akar... :D Hát...így járt...

Nos tehát,jó itt.Jövőre gyertek ti is! :O Engem meg fogtok találni itt ;D Nemrég fejeztem be az első cikkemet az újságba,ami egy bemutatkozásról szólt.Hmm,berakom ide,megrögzött egoista ember lévén.

"Egy héttel ezelőtt érkeztem a táborba. Akkor még úgy volt, hogy szombaton haza is megyek, mivel először voltam itt, és inkább nem kockáztattam előre azt a két hetet. Meg persze akkor még nagyon hosszúnak tűnt addig maradni… aztán később kicsit megváltozott minden, és túl jól éreztem magamat, hogy csak így félúton itt hagyjak mindent, és mindenkit… Kikönyörögtem a szüleimtől, hogy maradhassak még. Egy napos nyavalygás után beleegyeztek, és felhívták a tábort, befizették a pénzt, én pedig elégedetten maradtam a tábor határain belül. Annak idején képzőművészetre mentem, mivel imádok rajzolni, sőt, olyan suliba is járok, ami ezzel foglalkozik. Na és pont ez volt a buktatója is – egész évben ugyanezt csináltam, és már nem volt kihívás számomra ez az egész. Ennek ellenére azért jól éreztem magamat, és nagyüzemben fogyasztottam a tábor tus- és szénkészletét. Edit is jó fej, úgyhogy nagy erőfeszítés árán sem sikerült unatkoznom. Annyira.
Hogy mit keresek én itt? Nos, eljött a következő hét, és még egy hetet én már nem akartam rajzolással tölteni, vagy inkább: mást is ki akartam próbálni. A váltás lehetősége is a kezemben volt, így hát ismét szervezgetésbe kezdtem. Gondolkoztam a fotózáson is, de amikor bementem megnézni a kiállításukat, inkább letettem róla. Túl kezdő vagyok én hozzájuk képest. Esetleg majd jövőre. Na meg az újságírás jobban is vonzott, mert az írás is érdekel. Így hát most itt ülök, és írom ezt a bemutatkozó cikket, vagy valami olyasmit, és próbálom kitölteni vért izzadva azt az 1800 karaktert, miközben mások már majdnem teleírtak egy oldalt, és az ujjaik alatt már szinte meggyullad a billentyűzet..."
Naszal ez lenne az.Jó szórakozást az olvasáshoz! :P

Szólj hozzá!

Címkék: cikk újság tábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr57133451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása