HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Ötvenedik - Nyaralunk,nyuszómuszó!

2008.07.24. 20:32 :: kaiii

A balatoni nyaralást elmosta az eső.Meg a hideg.Meg a sok kibaszott pók,ami természetesen csak az én ágyam alatt/fölött/mellett létezett,és minden este szívrohamot kaptam tőlük.Egyszer el is sírtam magamat az egyik nagyobb miatt :'D Aztán anyám megölte.Kösz,anya.

Szóval tegnap hazajöttünk,felcuccoltunk,és leültem a gép elé.Halleluja.A világ csak rám vár!Öt perc múlva már meg is beszéltem Nikivel,hogy szombaton találkozunk.Csakhogy nem számítottam egy zavaró tényezővel.Jobban mondva anyám szervezésmániájáról.Szombaton Agárdra megyünk egy barátunkhoz.Szóval le kellett mondanom a Nikis találkozást.Kösz,anya.

Ma meg egykor elmentünk a pólusba,hogy apámnak cipőt meg táskát vegyünk,mert a mostani szétszakadt neki.Én otthon még magamba nyomtam egy fájdalom csillapítót,hogy...nos hát,maradjunk annyiban,hogy hogy (találjátok ki,miért? :D),ami természetesen csak másfél óra múlva hatott.Addig meg azt hittem,hogy ott döglök meg a cipőboltban.Ha ültem,az volt a baj,ha álltam,az volt a baj,ha feküdtem,az volt a baj.A végén már kezdtem úgy érezni,mindjárt hányok is egyet a fájdalomtól.Ennyire még nem fájt.

Na de térjünk át szebb vizekre.A cipőboltban kaptam egy csomag titokzoknit.Juhhú!Meg 1500 forintért egy tornacsukát is kaptam volna,ha nem lett volna elbaszva az orra.Ennyit erről.Miután a Pólust elhagytuk,meglátogattuk az egyik dédimet.Útközben vettünk sütit is,amit érkezés után rögtön csapra is vertünk.

Mondtam már,hogy szombaton kaptam egy új cipőt?Tök jól néz ki.Imádom.Azóta abban járok.

Tehát én leültem a kanapéra,és magamhoz vettem az én sütimet.Út közben valahogy azonban sikerült kiejtenem a kezemből.De tényleg nem tudom,hogy csináltam!Normális esetben ilyenkor általában az ember gatyáján vagy fölsőjén landol a kaja,de mivel nekem a cipőm volt a legújabb dolog,ami rajtam volt,ezért arra esett rá.Murphy-törvény.

Szóval letörölgettem a cipőt,hála az égnek nem maradt semmi nyoma rajta,és megkaptam apa sütijét.Nagylelkű családban élek,bizony.Anya még megvarrt pár gatyaaljat (ilyen hülye szót is csak az én blogomban lehet olvasni),beszélgettünk,aztán elmentünk a Sugárba mozizni.A Mamma miat néztük meg,és szerintem jó volt.A búváros részen jóízűt röhögtem.Szerintem az volt az egészben a legjobb. :D

Aztán hazajöttünk,apa modelkedett kicsit a három új deszkáscipőjében (mivel amint meglátta az én új,szép,gyönyörű,egyedülálló cipellőmet,utána ő is ilyet akart),én közben telemorzsáztam a kanapét a nápolyival,amit anya a kezembe nyomott,és aztán megkaptam a titokzoknimat,amin rajta maradt az a mágneses izé.Tudjátok,ami ha rajta marad a cuccon,akkor (elvileg) elkezd vijjogni a bejáratnál az érzékelő.Szóval ennyit erről.Legközelebb ki se fizetem.

Tesóm negyed órányi feszített gondolkodás után fogott egy kalapácsot,és...és.A lényeg,hogy mostmár nincs rajta,na!

Most meg befejezem,mert mindenkinek én kellek.Hiába,híres vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: nyaralás mesélgetős morgós fájdalmas mozizós

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr14584144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása