HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Ötvenegyedik - PT!

2008.08.04. 12:17 :: kaiii

Tábor!

Ja igen,épp cikket írok. lol.

Az előző hét nagyon jó volt. Petrával,Zizivel,Gáborral,és mindenkivel együtt. Nagyon szomorú vagyok,hogy elmentek. Hiányoztok! :( Bárcsak visszajönnétek...

A hetedikről leköltöztettek a negyedikre minket Timivel. Én ott akartam maradni. Eddig csak tetőtéri szobában laktam,és ott mások az ablakok. Jobban szeretem őket,mégha este nem is tudom teljesen kinyitni,és kibaszott meleg van. Én akkor is a tetőtéri szobákat szeretem. A két új szobatársunk elég... öhm. Nem is tudom,hogy fogalmazzak. Szóval az egyik egy rocker csaj,és lovagol,a pásik pedig egy diszkós csaj,és angolra jár. Nem ismerik egymást,csak össze lettek rakva. Szóval értitek. Legalább esténként csöndben vannak.  xD

És a mostani ablakunkon rossz a szúnyogháló.

Annyira szar,hogy mindenki elment,aki előző héten fontos volt nekem. Tavaly pont fordítva volt. Ez most így nem jó. Csalódtam. De legalább az újságírás maradt ugyanolyan.

Tavalyról még annyit,hogy természetesen azok a táborlakók jöttek ismét,akikkel soha a büdös életben nem akartam találkozni többet. Szóval kurvajó. Mivel tegnap nem haláloztam el szívrohamban,még sokáig nem is fogok.

Mivel van gép és net előttem,msn-en is leszek. Meg néha a blogba is hányok valami ehhez hasonlót.

Réka és Májki,mikor jöttök haza?

Szólj hozzá!

Címkék: cikk szomorú tábor csalódott mégilyet hiányolós

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr27599740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása