HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Nyolcvanhetedik - Ba de ya 8D

2008.12.21. 17:40 :: kaiii

Sállállááá ~

Most jó kedvem van. ^^

(bocsánat a képért XD)

Tegnap volt Reni bulija. Gondolom ezzel már mindent el is árultam. :D A csapattal kilenckor volt megbeszélve a találkozó az Örsön, de én Rékával fél kilenckor találkoztam már. Aztán Kubival is összefutottunk, úgyhogy hárman sétálgattunk az Árkádban =D Aztán... miután összegyűlt mindenki, elindultunk a Cédrus Sörözőbe (vagy hova, a nevét nem tudom), ami egy köpésnyire volt onnan. A pincében volt egy nagyobb terem, 4-5 nagy asztallal, és nekünk volt lefoglalva az egyik. Az asztalok között kicsit szűkös volt a hely, de egyébként meg szerintem pont optimális méretű volt az egész hely. Legalább is alul. Fölül nagyon kicsi volt.
Bah, de ez kit érdekel?
Szóval miután lementünk a csigalépcsőn, és leültünk, egy ideig még nem tudtunk mit kezdeni magunkkal. De aztán Rékával vettünk magunknak egy-egy málnapálinkát, és mindjárt jobb lett a hangulat :D Bár az íze érdekes volt... na mindegy.
Tíz után valamennyivel beizzították a karaoket, na utána már akkora hangzavar volt, hogy nagyon. És az életben először nem zavart! Mindenki énekelt, szórakozott, vagy épp ivott... ja, meg dohányzott is.
Egy idő után Rékával elmentünk inni egy tequilát, és persze Reni apja pont akkor érkezett meg, mikor én magamba döntöttem... áh, de semmi gond nem lett belőle.
Utána megérkezett a torta is, egy kis pezsgővel... :D De azt már nem ittam meg, mert nem esett jól. Eközben már folyt a hangulat, énekeltük a számokat, fényképedzkedtünk (ugye Réka? XD), meg mindenféle hülyeséget csináltunk. :D
Höe!
Sok perverz állat, nem csináltam semmit!
Tényleg nem. Ez ilyen kis kedves, nyugis, hangulatos buli volt. Nekem tetszett. ^^ Felpezsdülés az IHB bulik után =D
Aztán egykor értünk (tehát értem és Rékáért) jött apa, hogy hazavigyen minket. Gyorsan hazajutottunk, besettenkedtünk a szobámba, és lefeküdtünk... aludni.
Ma megkérdeztem anyát, hogy ugye nem ébredt fel este, bár ezt már akkor tudtam, mikor lefekvés előtt kinyitottam az ajtaját. Úgy szuszogott és horkolt, hogy engem nem tudott átverni.
Aztán reggel... hajnali 12-kor felkeltünk Rékával, és úgy egy óra múlva elváltak útjaink. Hüpp. Azóta msn-en beszélünk XD
Régóta ez volt a legpozitívabb hétvégém. ^^ Szeretünk Reni! És boldog szülinapot! XD

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége boldog feldobott ottalvós bulizós

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr80835330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása