HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Tizenegyedik - Ma interjú volt,azt meg nem rakom be :P

2007.08.08. 09:45 :: kaiii

Fáradt vagyok...
Tegnap elkaptam Editet pár perce egy interjúra (rajztanárnéni),ami úgy fél 10 fele lehetett.Trambulinfelügyeleten vót,oszt annyi ideje vót... :D
Elvileg 10-kor van takarodó,de a médiásoknak van kikérője,ha filmetvágnának vagy újságot írnának este még alvás előtt (sok mazochista).Engem is sikerült elrángatni,csakhogy én az újságszerkesztést tanultam Zsibi mellett.Izgi meg minden,csak nem éjfélkor...
Szal hulla vagyok.Még jó,hogy ma nem kell valami egetverő fogalmazást írnom,hanem csak be kell pötyögnöm ezt a kis interjút.
Bleh.Aludnialudnialudniii~

Szólj hozzá!

Címkék: tábor szegénynóriálmos

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr79134984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása