HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Harminckettedik - Szontyolda

2008.02.13. 19:28 :: kaiii

Első februári bejegyzésem ~

Ez a nap kissé irónikusra sikerült.Legalábbis szerintem.
Míg napközben mindenki idegeskedett és maga elé meredt,én tiszta boldogan üldögéltem és értetlenül mosolyogva figyeltem őket.
Egyébként tényleg nem értettem,mi bajuk van.

Biosz témazáró?Na ne már.Kizártnak tekintem,hogy ettől golyózott volna be mindenki.
Egyszerűen csak szerda?Lehet.De ennyire nem szoktak kiborulni.

Csak nem valentin nap?Azanyátokat :D
Fel nem tudom fogni,hogy egyetlen nap miatt miért kell már egy héttel előtte hisztizni.Ez csak egy szerencsétlen nap,amire kitalálták,hogy a szerelmesek napja.Váljék egészségükre.
Engem igazából nem zavar,hogy holnap nem lesz barátom.Na és akkor mi van? :D Nehogymár az év egyetlen egy napján fejezzük ki az érzéseinket.
De persze,"hát nem tök jó,hogy ajándékot kapsz a párodtól?"
Mert egyébként nem kapna?Akkor ott már gondok vannak.

Na de most,hogy eléggé lefikáztam ezt a napot,áttérek másra.

Az az igazság,hogy engem ma nagyon meg tudtak botránkoztatni.Ezt kívülről nem nagyon mutattam,de belül tényleg minden felkavarodott bennem.
Na most nem tudom,hogy később a falba fogom-e verni emiatt a fejemet,de le akarom írni.

Ott kezdődött,hogy hétvégén megkérdeztem Réka véleményét egy lányról (tudjukki).Ő elmondta,hogy nem szereti a csajt,és hogy kifejezetten kétszínű,jobb ha vigyázok vele.Engem ezzel sikerült eléggé megrémítenie,mivel annak a lánynak is tetszik (ismét nem nevezzük nevén) Ő,és hát...mit is mondjak,nem láttam túl rózsásnak a dolgot.
Aztán ma,azaz szerdán,Anna elmondta,hogy hétfőn beszélt a lánnyal.Ez engem igazán ledöbbentett,hisz azt sem tudtam,hogy mikor volt rá alkalma.Teljesen nyugodtan beszámolt arról,hogy a lány tudja,hogy nekem tetszik Ő -ami mégjoban kétségbeejtett- ,és hogy nem szándékozik összejönni vele.Ezután megpróbált rávenni,hogy hármasban -tehát Réka,én és a lány- megbeszélhetnénk ezt a dolgot,mert tudna segíteni.
Az első gondolatom a "kurvaélet" volt.
Egyszerűen hihetetlen,hogy mik vannak.
És a legjobban attól félek,hogy mivel Anna azt hiszi,hogy a lány jófej meg minden,rólam is fog beszélni.Még ő mondta,hogy "szerintem ne higyj Rékának".Kösz.Inkább higgyek egy vadidegen embernek?!Úgy érzem,hogy vagyok olyan jó barátságban Rékával,hogy ne kelljen hazudnia nekem.Főleg ilyenekről ne.
Nevetséges.
A végén már kezdtem úgy érezni,mintha Anna "elárult" volna.Átállt a sötét oldalra.

Jó,jó,nem ragadtatom el magamat xD

Aztán a kémia előtti szünetben egymás mellett ült Anna,Barbi,és én.Réka közben elsuhant,miközben elmorogta a "ugye tudjátok,hogy holnap valentin nap?" kérdését.Ezen jót röhögtem,mivel épp akkor ment el a folyosón előttünk Ő.
Megint elővetették kedvenc témámat.Barbi megrökönyödve hozzámvágta,hogy "hogy lehetsz te szerelmes bele?!hetente háromszor látod,kétszer beszéltetek.ez nem szerelem.a szerelem az,ha viszont is szeretnek!"
Hát köszi.
Nagyon sajnálom,ha valaki ilyen földhöz ragadt. :D
Bár most ezt nem szemétségnek szánom,de belőle ki is nézem.Nem tartozik az álmodozó emberek közé.
De most mi van?
Csak akkor lehetsz szerelmes,ha viszont is szeretnek?
Miféle válogatott baromság ez?
Istenem...
Inkább hagyjuk.

Továbbra sem tudom,jól tettem-e,hogy leírtam.És azt sem tudom,van-e bármi értelme is.De ki kellett írni magamból.Remélem nem haragudtok.

1 komment

Címkék: suli szerelem valaki itt nemnormális csalódott elmélkedős felháborodott

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr60338054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banya · http://www.banyaicucc.blog.hu 2008.02.15. 20:33:40

Na...szerintem nagyon jó, h leírtad ide, hiszen, ezzel a lehető legjobban le tudtad írni az érzéseidet.
Gondolom azért érezted magad "elárultnak", mert egy vadidegennek-persze ha teljesen az lenne, akko még hagyján, de-, aki számodra ellenséges, előtte lelt napvilágot az érzéseid, és úgy érezheted, h ki fog nevetni, h kiszolgáltatottá válsz ez által. De tudod mit? Nem tehet be neked, ugyan mit tudna elrontani? Képzeld csak el, ha odamenne Hozzá, és elkezdene rólad beszélni, utalásokat tenni az érzéseidre. Bizonyára észreveszi a srác, h mekkora egy paraszt a csaj, és egyből elitéli, míg te patyolat maradsz... de amúgy csak nem olyan az a csaj, szerintem pont azért mert téged nem ismer annyira, lehet egyáltalán nem is jut eszébe...
süti beállítások módosítása