HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Negyvenkilencedik - Egy rituális kedd

2008.07.10. 09:28 :: kaiii

Na,mivel most van másfél órám,ezért mégiscsak idenyögök valamit.Egyébként apa munkahelyén vagyok,és ide lettem ültetve a gépe elé :D Kifolyik a szemem a monitortól,és nyikorog az egér görgetője.De még mindig jobb,mint a semmi.

Oh noes,ez még a szöveget se tudja normálisan kezelni?Namindegy...... -.-"

Szegény én.

Most,hogy kisajnáltam magamat,végre bele is kezdek.Lesz benne pár elgépelés,mivel a billentyűzet se a legjobb.

Hát az úgy történt,hogy Rékával a nyáriszünet első két hetében kedden találkoztunk.És mi ezt Isten akaratának fogtuk fel,és mi nem akartunk ellenszegülni az Úrnak.Így hát azóta is minden kedden találkozunk (kivéve előző héten,mert akkor RÉKA MEGCSALT.) Valahogy mindig a mozinál kötünk ki.De tényleg.

Hétfő délután,miközben én nagyban nyomtam az ipart egy mmorpg-ben,Réka megdobott egy sms-el,miszerint:"Nincs kedved holnap hülyepicsázni a moziban,aztán meg a Margitszigeten?" Én először teljesen fel sem fogtam,tudjátok két dárdás vérfarkas között,akik még a szart is kivernék belőled,nem túl nyugodt az élet.Bizony,komoly gondok ezek.

Szóval úgy tíz perc után  eszembe jutott,hogy talán válaszolni is kéne.De előtte átgondoltam,hogy mi dolgom másnap.Hát lássuk is...felkelek délben,gépezek,eszek,olvasok,gépezek.Valahogy majd csak sikerül belerakni a mozit is...Miután ezt ilyen ügyesen eldöntöttem,vissza is írtam neki,hogy rendben van.Mivel már a mobilomon is csóró vagyok,így felmentünk msn-re megbeszélni a részleteket. >:)

(jött valami munkatárs.asszem köszönök neki. (...) csak meghozták az ebédet.lol.)

Na tehát még mindig félig a játékban élve,ahogy fentebb is mondtam,megbeszéltük,hogy fél egykor találkozunk a vízesésnél.Magamban gyorsan fejszámoltam (itt a gond),és sikerült leszűrnöm,hogy akkor majd tizenegykor felkelek.Miután lerendeztük a dolgot,mentem is vissza kockulni.

Este egy ismételt gyors fejszámolás után beállítottam az órámat,hogy tízkor csörögjön.

Másnap fel is keltem tízkor.Hajatmostam,reggeliztem,és leültem a gép elé,mivel még volt egy kis időm.Aztán indulás előtt valamennyire megszárítottam a hajamat,utánna becsuktam az összes kinyitott ablakot,felöltöztem (eddig pizsamában voltam),aztán nekifogtam hosszú és gyötrelmes utamnak a hévhez.

Futottam utána.A jó édes ***** anyját.

Az út egész kellemes volt ettől a dologtól eltekintve. Már a hármas metrónál jártam,mikor ránéztem az órámra.Mindjárt fél,időben vagyok. ... Na jó,de milyen fél is...?

Akárhogy is néztem szerencsétlen karórámat,az akkor is csak fél tizenkettőt mutatott.Hát ez bizony nem jó...Nem fél egykor találkoznánk?Vagy csak rosszul emlékszek?

Gyorsan írtam Rékának egy sms-t,hogy kimentsen a kétségek karmai közül,és lám,ki is mentett bizony.Nos igen,fél egykor találkoztunk volna.A sok metrón utazó biztos kellően hülyének nézett,hogy mit vigyorgok én a mobilomnak.Hát mi közük hozzá?

Mivel én ilyen zseniálisan nagyszerű voltam,a temérdek időmben megvettem a mozijegyeket,aztán meg leültem egy szabad fotelba,és a telefonomat kezdtem basztatni.Egyszóval unatkoztam.Fél egy előtt tíz perccel elindultam a vízesés felé,és időben odaértem.Kivételesen.Nagyjából velem egy időben állt oda várni két csaj is,és szépen lassan szállingóztak be egyre többen,majd megálltak ott,ahol én is.Mindenki unottan állt és várt,majd az egyik csaj körülnézett,és meglátta a tőle két méterre álló barátnőjét.Fél perc múlva megismétlődött ugyanez a másik csajjal is.lol.

Én meg vártam tovább Rékát.Nemsokára ő is megérkezett.Egy kövér nő ment előtte,akinek hosszú,ronda,befont haja volt,kék szalagokkal.Egy OMG arc után elkezdtem röhögni,még szerencse,hogy volt mire fognom.Illetve hát kire.Megindultunk a mozi felé,de előtte természetesen bementünk a media marktba.Ez is a rituálénkhoz tartozik.Réka ecsetelgetni kezdte,hogy kapott egy utalványt,amit itt tud felhasználni,és hogy neki milyen jó.Nos hát szerintem is.Hol lehet olyat kapni,HE?

A kivetítőn épp Johhny Depp filmjeit nyomatták,mindegyik alá egy futó szöveget rakva,hogy mikor jelent meg dvd-n.Rékának a Sweeney Todd (ugye jól írtam?) kellett,úgyhogy megvártuk,míg az következett."Sweeeeeeneeeeeey Toooodd...meeegjeeeleeeniiiiikk...HŰŰŰ!" És Réka már rohant is keresni.Mivel már megjelent,ha eddig nem jöttél volna rá.Miután megtalálta,és 3000 forint volt,kétségbeesetten gondolkozni kezdett,hogy hát ezt most miből vegye meg.Öt percnyi kétségbeesett gondolkozása után benyögtem,hogy "Utalvány." Lámpakörte felkapcsolt,Réka arcára kiterült az élegedett vigyor,és mint a kislány,aki a réten a virágokat szedi határtalan boldogsággal,Réka úgy közelítette meg a kasszát.

És aztán egész délután hallgathattam,hogy milyen jó,hogy megvette a Sweeney Toddot.

Ezután beültünk a moziba,és már a trailerek előtt könnyesre röhögtük magunkat.De nem csak mi,hanem a többi néző is.Ismeritek a Twister reklámot?Amikor a pasi issza a löttyöt,és a fejére potyognak a citromok és a narancsok?Na hát szerintünk sokkal stílusosabb lenne,ha citromok meg narancsok helyett mondjuk például dinnyék,kókuszdiók,elefántok és zongorák esnének a fejére.Ugye szerintetek is?

Aztán jött a film is,fél órás késéssel,de ugyan,mi úgy is ráértünk.Eva Longoria alakítása nem tetszett.De ezen kívül a film jó volt.Egyébként a Csak a testeden át-ot néztük meg.Szerintem tipikusan olyan film,amihez két ember kell.Különben nincs kivel megosztanod a baromságaidat.Ez nálam elég fontos tényező....

(jaj,mindjárt indulunk tovább.pedig még a felénél se tartok.kezdenek szállingózni a munkatársak is.legalább a felét ismerem,hehe.)

Aztán mit is csináltunk?Ja igen,elindultunk ebédelni.Először pizzát akartunk enni,de mindig azt ettünk,ha a westendben voltunk,én meg már valami mást akartam.Elindultunk körbe,és fél óra után vettünk egy-egy szelet pizzát.Miután megettük,vettünk fagyit is,és keresni kezdtük a helyes pasikat.Mert azok mindig vannak,ugyebár.

Csak most nem voltak.

Miután nagyjából egy óráig tengődtünk a vén és ronda hímneműeken,elindultunk a Margit sziget felé.Ott úgy is egy csomó capoeirás van,és azokat mindig jó nézni.

Odaértünk,és nagyjából senki sem volt ott.Az igaz,hogy kicsit borult volt az ég,de ettől még nem kéne mindenkinek haza húznia!Morr.Helyespasik helyett egy rakás focizó románnal találkoztunk.Hát nem nagyszerű?Hát nem.

Ejj,mennem kell.Na még annyit,hogy nem tudom,minek szövegeltem ennyit.Réka megkért,hogy írjam le,hát én megpróbáltam!Ilyen kora reggel még nem vagyok olyan üde,mint késő este.Mentem Bükre.Jó nyarat nektek is.

2 komment

Címkék: utazás nyaralás csalódott mesélgetős mégilyet

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr23561725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alvó Nap 2008.07.10. 19:56:13

Igen, most hogy könnyesre röhögtem a szememet, elégedett vagyok. :P Bizony, Maxi a hibás. Na de ezért még kapni fog.Legalább tudjuk, hogy nem haltak ki. De akkor sem voltak ott, amikor nekünk szükségünk lett volna rájuk. >:( Na.

Banya blogja (törölt) 2008.07.12. 16:11:05

:)
süti beállítások módosítása