HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Nyolcvanadik - Ha kedd, akkor Réka

2008.10.28. 21:01 :: kaiii

Az Ananász expressz öl, butít, és nyomorba dönt.
Aki a megszabottnál több agysejttel rendelkezik, az messziről kerülje el ezt a filmet. Viszont ha valaki csak be akar ülni a moziba, megnézni valami emeletes baromságot, az most startoljon el. Na és persze, ha gondjaid vannak a fűvel, akkor csukd be a szemed, és fogd be a füled.
"Ne, azt ne! Seggbe ne!"
"...de én örülök, hogy beléd dugtam a tollam."
"Vigyázz! Fák! Fák! Mókusok!!"

Nekem rohadtul tetszett, ebből is látszik, hogy milyen színvonalú filmeket szeretek. XD

Elárulom nektek, hogy ma egész nap a Rékával voltam. Ez már mindent megmagyaráz?

Először az Árkádban néztünk szét, mivel kedves barátnőm mindenképp új fölsőket akart venni magának. Az egész csak arra volt jó, hogy rájöjjek, a most bejövő "divat" egyszerűen borzalmas. Voltunk vagy hat nagy ruhaboltban, és egyikben sem volt egyetlen egy rohadványos, normális fölső sem. Egyszerűen felháborító!
És még röfis tollat sem kaptunk.

Utána ugyebár jött a mozi. De előtte még vettünk magunknak egy-egy szelet pizzát, amit nekem sikerült úgy röpke 20 perc alatt megennem (jobban mondva nem ettem meg, mert a végén már én is besokalltam, és kidobtam). Bocs, Réka, de nem tehetek róla, hogy utálok tömeg előtt enni!

A mozi végeztével átmentünk a Skálába, és ott egy olyan dolgot vettünk, amit mindenki saját sötét, perverz fantáziájára bízok.

Aztán elmentünk a Siriusba, és szerencsére a szekrényben is volt egy szabad hely, szóval azt foglaltuk be. Forró fehércsokit ittam, ami isteni volt. ^^ A gatyám is kapott belőle, annyira ízlett.
Olyan furcsa, hogy szünet van.
Bár nem rossz, mivel két hónap után mostanra érte el az agyam a kritikus pontot, még pár nap, és tényleg nem bírtam volna tovább. Egy hét nyugalmat sosem fogok siratni. Már csak öt nap. Az egy egész sulihét... Azta. SZÉP AZ ÉLET!

3 komment

Címkék: szünet boldog mozizós ellevős

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr38737343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mykee · http://www.stuffbymykee.blogspot.com/ 2008.10.30. 04:05:34

Végre egy full pozitív bejegyzés ez a sok depis szarság után.

Jó lenne kirakni a barátaid blogjait valami linktárba vagy mi nem?

kirsay · http://kaiii.blog.hu 2008.10.30. 11:00:17

Höhö. Tudod, szünet van, nem terrorizál a suli! 8D
Igen, jó lenne. Csakhogy nem tudom, itt hogy kell... egyik bejegyzésembe meg is kérdeztem, hogy hogy a pékbe lehet itt linkeket kirakni =/ Szóval én kiraknék más blogcímeket, de hülye vagyok hozzá.
süti beállítások módosítása