HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Kilencvenedik - Az év első iskolanapja D8

2009.01.05. 17:59 :: kaiii

Hát én már most feladom, komolyan nem bírom tovább XD Ez valami borzalom...

A mai napomat már alapjáraton megalapozta az, hogy mikor végre éjfél körül az ágyamba tévedtem, és esetleg már aludni is tudtam volna, a paraszt szomszéd csapkodni kezdte az ajtajukat. Negyed óra múlva sikeresen megunta, de utána viszont egy kocsi riasztója szirénázott fél óráig... Persze ezután se voltam képes elaludni, mert olyan hányinger fogott el, amilyet már nagyon rég nem éreztem. :D Szóval ezzel is vergődtem tököm tudja meddig, aztán kimentem a nappaliba, ahol apám már épp aludni készült. Leültem, és néztem valami Tom Cruise-os filmet, igazából azt se tudtam, hogy miről beszélnek. A rosszullét meg csak nem akart elmúlni... már kezdtem azon gondolkozni, hogy vajon mennyi ideig tudom visszatartani a hányást :D Aztán apán elzavart aludni, mert hát ilyen jó gyomorral valószínű, hogy fogok tudni. Megint bedőltem az ágyamba, és úgy fél óra múlva végre sikerült elaludnom is...

Szóval reggel frissen és üdén keltem, a rosszullét még mindig kicsit dolgozott bennem, de nem nagyon érdekelt. :D

Magyaron ismét lerohadt a kezem az írástól, matekon... hát, csak a szokásos matekóra volt, rajzon meg egy BORZALMAS, UNDORÍTÓ, és BORZALMAS japán vázát kellett lerajzolnunk. A végén már azt hittem, hogy tökön döföm magamat. Hogy lehet valami ennyire giccses?!

Tesi óra... kb. az utolsó negyed órában álltam fel a padról, mert hogy osztályozás volt, és természetesen ebben a nyomorult 15 percben fejbe kellett dobni egy röplabdával. Hogy rohadna le a keze annak a szerencsétlen csajnak :D De nem csak engem talált el, hanem Rékát is! 8D Szóval nekem a jobb, míg neki a bal szeme mondta fel ideiglenesen a szolgálatot. Csak ismételni tudom magamat: rohadjon le a keze a csajnak.

Ezek után hazajöttem, és... leültem olvasni. ._. Most tartok a 300-nál, és kiszámoltam, hogy még úgy 30-40 oldalt még olvasnom kell, hogy ne maradjon minden az utolsó napra. Nagyszerű. Fogalmam sincs az olaszháziról, a nyelvtanháziról, és az angolháziról. Na mindegy, a lényeg, hogy túléltem az év első sulinapját. -_-

Szólj hozzá!

Címkék: suli beteges szenvedős morgós semmiheznincskedve

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr45859703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása