HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Kilencvenegyedik - Egy hét semmi

2009.01.22. 18:59 :: kaiii

Hát nem is tudom, mit írjak...

Szombat óta beteg vagyok, mostanra már kezdek kigyógyulni. Az antibiotikum is elfogyott, szóval mostmár tényleg meggyógyulhatnék. Már idegesít.

Jövő hét pénteken megyek fodrászhoz. Igen, megcsináltam.

Ezen a héten eléggé úgy éreztem magamat, mintha burokba lennék zárva. Mindent csak kívülről szemlélhettem, és amíg a többiek a suliban rohadtak, én azt számolgattam, hogy kb. mikorra érnek haza, és hogy kb. mikor jönnek fel msn-re...

Elég sokat unatkoztam, és elég sokat aludtam is. Meg elmélkedtem is. Ilyesmi. A hasznos dolgok továbbra is ugyanúgy váratnak magukra, mint eddig.

Mennék angol tanfolyamra is. Eddig úgy volt, hogy becsatlakozok egybe, ami már egy ideje megy, és előrébb tartanak az én szintemnél. Ezért pótórákat kapnék. Az eredeti 15:10-kor kezdődik, ezért a sok eszükkel negyed háromra rakták a pótóra kezdetét.

Kérdezem én, mégis hogy a jó büdös kurva életbe érjek én oda kedden és csütörtökön, ha kettőkor van vége a tanításomnak?

Komolyan... direkt vagy háromszor elmondtam nekik...

Szóval szerintem ennek az egésznek is lőttek. Hát nagyszerű. Bár az alapórákat csak azért nem sajnálom, mert a már ott tanuló négy ember nem túl szimpatikus... jobban mondva, ők már összeszoktak a hónapok alatt, én meg csak hirtelen berobbanok közéjük. Szal elég szar érzés volt ott lenni...

A félévi bizonyítványom kivételesen szerintem egész jó lett. Bioszon és fizikán kívül minden négyes.

Na jó, mostanra ennyit, igazából semmi sem történik velem, amiről írhatnék.

Szólj hozzá!

Címkék: ideges elgondolkozós magába süllyedős beteges

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr15896183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása