HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Százhatodik - Con

2009.05.17. 21:36 :: kaiii

Hát, az animecon szerintem pont olyan, mint eddig volt, csak mivel a kinti részt is megkaptuk, több a hely. Ez pozitív. Bár a két nap alatt jórészt egyedül voltam, azért nem volt olyan borzalmas. Van pár dolog, amit nem fogok elfelejteni...

Mint például azt, mikor a nagyteremben, egy cosplay előadás után az egész női közönség azt ordította, hogy YAOI, a férfi nézők pedig azt, hogy YURI. Na, ez mókás volt. Én meg közben csak szendén mosolyogtam, és sms-t írtam Rékának.

Vagy mondjuk a raccsoló Royt. Hahha, hát az hihetetlenül édes volt.

A sok-sok beöltözött embert, ahogy a városban járkálnak. És a többi, beavatatlan, bambán pislogó többi embert, ahogy épp azt fontolgatják, ezek megőrültek, vagy valami színdarabról jöttek? Ezt egyik évben sem tudom megunni.

Jövőre már tényleg beöltözök. Ha nem is Ednek, akkor valaki másnak. De egyedül szar. Nem jó. Kellene még pár ember.

Feltankoltam FMA-s cuccokból, bár azért a pólóért még mindig fáj a szívem, hogy nem vettem meg. De ötezret nem fogok kidobni érte... Annyira még nem vagyok fanatikus.

Ennek örömére ideje megint idegösszeomlást kapnom, amiért magyarból meg akarják ölni az egész faktos csoportot. Hejehuja.

Szólj hozzá!

Címkék: anime mesélgetős

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr781127539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása