HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

151 - "Felkészülési időszak"

2010.05.24. 19:27 :: kaiii

Egyszerűen képtelen vagyok bármi értelmeset is írni ide, úgyhogy egy gyors vázlat.

Elballagtam, négyszer szerenádoztam, egy hónapot elbasztam a nemtanulással és vígan tengetem napjaimat. Rámzúdult a mámoros szabadság, az életrendem ismét áttért az éjjeli üzemmódba. Egyelőre még csak az irodalom tételeim vannak kinyomtatva, tegnap álltam neki átolvasni őket.

Barbi szülinapján is túlestünk, most már végre mindenki nagykorú közülünk. :) Az este jó volt, először a Maciban voltunk - ahol én a melegtől egy kicsit rosszul lettem már megint - aztán mentünk csak bulizni, ahol Annával nem sokáig bírtuk a progressive dübörgést.

Ismét überkockává váltam, nagyjából három hét alatt lvl 40es lettem. xD Továbbra is Aion a kockulás forrása, jó a közösség, még jobb a játék.

Írni továbbra sem írtam tovább semmit, csak le kéne szabályozni a játékidőt és máris alkotni tudnék. De egyelőre az van folyamatban. Engedélyt kértem pár angol történet fordítására, ma annak fogok nekiállni. Alig várom, egyszerűen imádom azt az írót.

Néha bejárok az iskolába, kissé furcsa érzés, de alkalomadtán megtörténik. Természetesen minden konzultáció 9 körül van, ami nekem egyenlő a halállal. Alig bírok felkelni. És már csak két hét és kezdődnek a szóbelik...

Ennyi vagyok májusban.

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás suli kocka mesélgetős bulizós

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr162028336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása