HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Hetedik - Érdekes gondolatok

2007.07.27. 17:18 :: kaiii

Az ember iszonyúan ostoba tud lenni,ha elfelejt előre látni.Saját életemből nem szívesen mutatnék példákat,mert nem vagyok büszke rájuk.
Érdekes fordulatok lehetnek az életben,főleg ha most először őszinte vagy...na de mindegy.
Ostoba,naiv,őszinte,egyre megy.
(Blah,anyám felhúzta a redőnyt,és most kábé semmit se látok...de jó meleg van hajj...)
Térjünk át pozitívabb dolgokra.
Mostanában olvasgattam pár blogot,és azt láttam,hogy mindenkinek gondja van azzal,hogy hányan nézik meg,vagy egyáltalán megnézik-e a blogjukat.Hát most nem azért...Nincs ennél fontosabb?Én meg vagyok elégedve azzal hogy senki sem olvassa xD,esetleg egy-két barátom,néha,ha már szétunja az agyát és eszébejutok.Megszoktam már,hogy egyébként sem vagyok egy népszerű valaki.Egy egyszerű embert,aki máshogy gondolkozik.
Oké,a napi önsajnálat megvolt,témaváltás :D
Hmmm,gondolkozok rajta,hogy ismét írok egy "regényt".Méghozzá itt fogom "publikálni",mert nincs kedvem mindenkinek átküldeni.Esetleg előtte berakom majd az előző 13 oldalas remekművemet,Az utolsó három napot.De akkor kicsit átírogatom,azt hiszem.Fontos dolgok ezek egy "művész" részéről,kéremszépen :D
Na de majd meglátjuk.Van még két napom a táborig,persze mindennek most kell eszembejutnia.Szerepjáték,történetek,rajzok...aztán mire hazaérek,már nem is érdekel.

Szólj hozzá!

Címkék: blog szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr37126575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása