HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Tizenharmadik - Délutáni szenvedések

2007.08.10. 10:27 :: kaiii

Fáradt vagyok,csak berakom a cikket,nincs kedvem írni semmiről.Mondjuk elég szerencsétlen is voltam tegnap,lehet azért.Majd egyszer elmesélem az unokáimnak,talán.. :P

"Azt a feladatot kaptam Zsibitől, hogy írjam le, mi történt csütörtök délután. Nekem ez kifejezetten nem tetszett, mert általában úgy néz ki a délutánom, hogy felmegyek a szobámba, bedőlök az ágyba, és hatkor felkelek a vacsi miatt. Most is részben ezt tettem, miközben azon füstölögtem, hogy „ebből a témából semmit sem lehet kihozni”. Négy fele hajlandó voltam lemászni a nyolcadikról, de csak is azért, hogy megnézzem, van-e valami program egyáltalán, amit meg tudnék említeni a cikkemben.
Nagy nihil volt, de annyira, hogy még én is megdöbbentem. Csak annyit tudtam, hogy valamikor lesz capoeira. Igazából úgy terveztem, hogy akkor megyek oda, mikor hallom, hogy elkezdődött. De mivel semmi zene nem volt, mégiscsak érdekelt már, mi van.
A fenti indokok miatt kénytelen voltam változtatni az eredeti témán, azt kezdtem el feszegetni, ilyenkor ki hol van.
Mit csináltak az emberek, hogy túléljék a délutánt?
A hangár környékén sokan kütyüzéssel verték el az időt, de még többen gondolták úgy, hogy a pénze költésével még gyorsabban lesz este. Ha jól láttam, a hangár előtt volt capoeira, de őszintén szólva nem nagyon tudtam behatárolni, épp mit csináltak ott. Ja és persze aki már végképp nem tudott mit kezdeni magával, az elővette a hangszórókat, és a zenét bömböltette.
Innen elvonulva kezdett csöndesedni a légkör, a trambulinokhoz érve pedig már csak az ugráló gyerekek hangját lehetett hallani. Ezen a környéken a hiperaktívabb egyének találnak maguknak szórakozást: kosarazhatnak, focizhatnak, röpizhetnek, és trambulinozhatnak. De persze itt is voltak olyanok, akik a padon, illetve a trambulinon feküdve szenderegtek elégedetten. Na és persze sokan választották a klasszikus lelki terrorizálást, fárasztották barátaikat, a mókusokat, vagy épp azokat, akik szembe jöttek velük.
Itt is körbenézve visszaindultam a szobámba, de persze csak azért, hogy a folyosókról is anyagot gyűjtsek. Sokan a tévét bámulták, egyesek a kanapén hevertek félálomban. Följebb ismét valakit nyúztak, legalábbis a hangokból ítélve. Olyanokat is láttam, akik olvastak, rosszabb esetben tanultak. És persze a szokásos „próbálnak aludni, de nem tudnak” stílus is népszerű volt, ahova én is tartoztam. Egyesek pedig máshol próbáltak szerencsét (innentől már mindenkinek a saját fantáziájára bízom, mikre gondol).
Nagyjából ennyit láttam ezalatt az egy órás körút alatt. Arra kell következtetnem, hogy a tábor „aktív” és „kialudt” lakókkal van tele…"

Szólj hozzá!

Címkék: tábor szegénynóriálmos

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr25136671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása