HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Huszonnegyedik - Pár régi vers

2007.10.13. 19:29 :: kaiii

Ez mind tavaly készült,általában suliidőben,vagy mielőtt lefeküdtem.

Szétszakadva

Tudom,hogy egy ámítás vagy,egy álom
te nem is létezel,és nincs,ki várjon
Én találtalak ki,a tükörből jelensz meg
és nincs,ki összetörjön végleg
Mert egy hamis példakép vagy,egy álca
és sosem ér véget a játszma
Téged látlak,ha csukva van a szemem
de akkoris,ha az életet élem
A lényed hazugság,életed az enyémből nyered
és én épp ezért nem tudok együtt élni veled
De ha nem lennél,üres lenne a lelkem
te egészítetted ki,boldogságot adva nekem
Félek a jelentől,félek a múlttól
de leginkább a most jövő dolgoktól
És ha te mellettem állsz,én tudom az utat
viszont ha itt hagysz,az ember hiába kutat
Nem tudom már,hogy mi jó,mi nem
mi a pokol,és mi a menny
Az élet megy tovább,én viszont itt ragadtam
melletted állva,ahogy mindig is akartam
Most már úgy érzem,elég volt ebből
akármennyire is rossz,engedj el magad mellől
Nekem így lesz jó,s talán neked is jobb
bár úgy is úgy lesz,ahogy te akarod
Nehéz kimondani,de szerettelek
de rajtad nem tudtam felfedezni érzelmeket
Ezért is kérlek,engedj el magadtól
mindig eljön az idő,mikor elég a jóból
Kérlek téged,halld meg szavamat
és egy senkitől szabadítsd meg magadat.


Névtelenül

Csak a szívemet törted össze
Csak az életemet tetted tönkre
De semmi baj,én megbocsájtok neked
Többet már úgy sem találkozok veled
És engem már nem is érdekelsz
Ha mostmár a lábam előtt is térdepelsz
Még akkor sem,ellöklek hagyagon
Mert túl sok helyet foglalsz útamon
És megyek tovább,rezzenéstelenül
Közben bennem fel sem merül
Hogy talán most rontottam másodszorra el.
Bár tudom,te ilyet úgysem teszel
Köszönsz,mosolyogsz,aztán meg elmész
Persze mindezt gyorsan,mint a szélvész
Felőlem csinálhatod tovább,leszarom
Én sem fogok máshogy tenni,megsúgom
És boldogan élünk,míg meg nem halunk
Egymással szemben,és semmit sem fogunk
Csinálni,mert nem vesszük észre
Hogy vakok vagyunk,mert nem nézünk mélyre.
De ha te mégis megtennéd
Én nem fogom,és ezzel itt a vég.

A nagy Semmi közepén

Nem tudom,mi történt velem
Nem tudom,hogyan tehettem
Nem tudom,miért vártam
Nem tudom,miért csináltam
Nem tudom,miért akartam
Nem tudom,hogy hagyhattam
Nem tudom,hogy jutott eszembe
Nem tudom,ki adta a kezembe
Nem tudom,mit fogok csinálni
Nem tudom,kiért fogok kiállni
Nem tudom,ezek után mi lesz
Nem tudom,mellettem ki lesz
Nem tudom,hogyan térek magamhoz
Nem tudom,mikor ér el az agyamhoz
Nem tudom,normális vagyok-e
Nem tudom,tovább hogyan élhetek
Nem tudom,meddig bírom még
Nem tudom,mikor török szét
Nem tudom,kihez forduljak
Nem tudom,merre haladjak
Nem tudom,kinek vagyok fontos
Nem tudom,az élet még mennyi rosszat hoz
Nem tudom,sosem fogom megtudni.



^_________^

3 komment

Címkék: vers szerelem elgondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr77195380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banya · http://www.banyaicucc.blog.hu 2007.10.15. 19:54:10

nos...ez olyan,...
"Az édes vágyakozás a megkaphatatlan után"-kompozíció...
Nagyon szépek a versek, olyan igazán érzésesek, és nem olya, hogy rímeket keresel, hanem csak jön belőled és az tetszik, h az összes rímmel...Grat Nóri, nagyon szép munka volt...

Kirsay 2007.10.16. 21:21:10

Jaj,hát...köszönöm... ^^ *többet nem is tudok mondani hirtelen -_-"*

Mykee 2007.10.17. 16:40:52

Csupa pozitív vers. :D Tipikus Nóri
süti beállítások módosítása