HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Harmincharmadik - Ekezet nelkuli cim

2008.02.15. 17:34 :: kaiii

A tegnapi nap volt eletem egyik legszarabb napja.Buszken kijelenthetem.

Mar a reggellel kezdodott,mikor is kesobb ebredtem fel,mint kellett volna,es igy majdnem lekestem a hevemet.Persze ez nem is lenne olyan nagy gond,mert 10 perc mulva jon egy masik ugyis.De masfel ev alatt meg sosem mentem eggyel kesobbivel.
Aztan beertem a suliba,tovabbra sem tul vidaman,leraktam a kabatot,utanna lementem a teremhez.Foldrajz volt az elso ora,halistennek nem irtam dogat.
Ezutan olasz kovetkezett,amibol temazarot irtunk.A szunetben vettem elo eloszor a fuzetet,hogy atnezzem.Ettol fuggetlenul ugy erzem,hogy jol sikerult.
Duplaolasz utan mindig elegem van,es most sem volt maskepp.Egykedvuen baktattam vissza a sajat termunkbe,mikozben az elozo napok esemenyein gondolkoztam (aki nem tudja,olvassa el az elozo bejegyzesemet).Am a foldszinti folyoson ott allt Anna es az a bizonyos lany,elmelyulten tarsalogva.Magamban elkezdtem karomkodni,de azert egy mosolyt eroltettem az arcomra,mikozben koszontem nekik.Anna intett,hogy menjek oda.
Mellejuk leptem,es a lany minden atmenet nelkul elkezdett kerdezgetni,hogy miert utalom.Hiaba mondtam neki,hogy nem utalom,o akkor sem hitt nekem.Mivel kedves Anna mindent elmondott neki,amit kiejtettem a szamon rola.Megkerdezte,hogy "Rekaval miert allitjuk be mindenkinek ot szemetnek es gonosznak,mikor nem is ismerjuk" , "nem kell feltekenykednem ra amiert joban van Vele" es hasonlo dolgokat kellett kimagyaraznom,hisz Anna sikeresen mindent felrebeszelt.Ekozben a legjobb baratnom vegig mosolygott,mintha minden pont ugy alakulna,mint ahogy o azt eltervezte.Parszor idegesen raneztem,de hosszabb ideig nem mertem,mert nem akartam,hogy a masik lany eszrevegye,hogy ez a helyzet nekem kibaszottul nem tetszik.Mikozben jartattam a szamat neki,folyamatosan egy mondat ismetlodott a fejemben:"hogy tehette ezt?!"
Kozben Reka is befutott,es ot is kerdore vonta.O passzivabb volt mint en,par perc mulva el is menekult ertetlenkedve.
Aztan vegre indulni keszult a csaj,de Annat meg felrehivta.En bajmosolyogva elkoszontem tole,es elindultam a termunk fele.Amig meg a folyoson mentem,probaltam normalis mozdulatokat tenni,am mar akkor is a kezem annyira gorcsbe randult,hogy alig birtam mozgatni.Amint eltuntem az ajtoban,rogton eltunt arcomrol az addigi raeroltetett nyugalom.Idegesen korulneztem a teremben,bevagtam a padomba a taskamat,atestem harom szeken,majd az enyemen landolva raborultam a padra es elkezdtem zokogni.Termeszetesen a duhtol.Ilyen ideges meg sosem voltam senkire.
Az egeszben azt a nema csondet birtam a legjobban.Az osztalybol meg soha,senki sem latott kiborulva.Ledermedtek a mozdulat kozepen,es csak dobbenten bamultak ram.Hat igen,Annanak ezt is sikerult elernie.
Ugy ot-tiz perc mulva Anna is megjelent a teremben."Most miert sirsz?" hallottam hangjat,mikozben unottan ledobta a taskajat. "Hagyj beken,Anna" nyogtem neki ket huppoges kozott,"De miert?" most mar hallottam az ertetlenseget is a hangjaban.Konnyeimet torolgetve felig felultem,mikozben elokotortam egy zsepit."Szerinted?!" emeletem meg kisse a hangomat,mikor mar normalis allapotban volt az arcberendezesem.O csak ertetlenul meredt ram tovabb.Elkezdett magyarazni valamit arrol,hogy o csak azt akarta,hogy megbeszeljem vele ezt az egeszet."Es ezert mindent...MINDENT el kellett mondanod?!" Ezt szinte mar orditottam neki.Egyszeruen nem hittem el,hogy ugyanaz a lany all elottem,aki masfel eve a legjobb baratnom.Nem erdekelt,hogy mirol beszelt tovabb,tovabbra is remegve a duhtol visszaterultem a padra.Vegeztem vele.Ezek utan egy szot sem szoltunk egymashoz.Nem mintha annyira vagytam volna a tarsasagara.
Reka sem uszta meg vegul a vallatast,es o is pont ugy kiborult,mint en.
Anna indulas elott meg leult velem szemben a padra (a ketrecunknel) ,es megkerdezte,hogy "Akkor most mi bajod?" Hidegen elmosolyodtam,mikozben raneztem. "Elgondolkoztal mar azon,hogy mit csinaltal?" O csak vallat vont. "De ti most nem utaltatok?" "Sosem utaltuk!" Keltem ismet ki magambol. "De ha meg utalnank is...Te most tudod,mit csinaltal?Odamentel a lanyhoz,es a kepebe mondtad,hogy utaljuk.Szerinted ez normalis?!" Megint vallat vont.Kineztem az ablakon. "Akkor most mindent el fogsz mondani Rekanak...?" Nezett ram kicsit megsertodve.Rameresztettem a szemeimet. "Ha nem tunt volna fol,vele meg jobban kibasztal,mint velem.De te mit szolnal,ha en tennem ezt meg veled?Konnyebben fogadnad?" Megint vallvonogatas.Mar nagyon idegesitett. "Akkor majd legkozelebb kiprobaljuk."
Miutan elment,ot perc mulva kaptam egy sms-t,hogy ne haragudjak ra.De ez csak megjobban felidegesitett.Szemtol szemben nem kepes ra?Nekem aztan ne szurja ki egy bocsanatkero sms-el a szememet.
Egy ora mulva a nemeteseket is kiengedtek az orarol,igy Reka es Reni is odault mellem.Egy ideig beszelgettunk errol,aztan Reni hazament,mi meg levonultunk az aulaba.Ott Kubi is mellenk ult,ugyhogy ismet harman kezdtunk el beszelgetni.
Egy ido utan befordult a sarkon a lany.Mar csak ez kellett.
"Hallottam,hogy a beszelgetesunk utan elegge...kiborultal." Nagyot neztem.Honnan tudja?!
Ismet elkezdett vallatni,de nekem mar nem volt energiam normalisan valaszolni.A kintol vigyorogva hol jobbra,hol balra neztem,egyszeruen ereztem,hogy meg par perc,es en habzo szajjal,vihogva ki fogok terulni a foldon a sokktol.Aztan halistennek otthagyott minket.
Kubi is hazament,mi Rekaval felmentunk a bufehez tovabb beszelgetni.Kb. otig ott maradtunk,aztan mindketten kaban hazatenferegtunk.
Vegre hazaertem,leultem ebedelni.Anyam leult mellem,es csevego hangnemben elmondta,hogy nagyanyamnak daganata van a meheben.
Miutan ezen is tultettem magamat,ledobtam magamat a gepemhez.Ugy fel ora mulva elfustolt az alaplapom.Ez volt a cseresznye a torta tetejen.
Ezert is vagyok most tesom gepenel,ahol angol a billentyuzet.

Szoval,boldog Valentin-napot nektek is!

2 komment

Címkék: suli szomorú valaki itt nemnormális csalódott magába süllyedős felháborodott

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr16340683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banya · http://www.banyaicucc.blog.hu 2008.02.15. 21:08:38

Ezt a bejegyzést olvasva rádöbbentem az élet nagy igazságára: Mindenkinek vannak mostoha pillanatai, napjai.
Nekem tavaly az volt a legmostohább napom, mikor megtudtam, h Kubi anyja meghalt, pluszba aznap tudtam meg, h nagypapám meghalt-anyám vígasztalhatatlanul zokogott-én meg anyámat nézve a gyászban sírva fakadtam...
De visszatérve a problémádra, az az igazság, hogy ehhez kell egy kis idő, amíg megtanulsz megbocsátani, és Anna megtanul gondolkozni, mielőtt kikotyog valamit.
Nem vagyok egyikőtök pártján sem, mind2tőtöket vígasztalnám, de szerintem ezt komolyan csak 2töknek kell megbeszélnetek.
Annak a csajnak egyébbként teljesen normális reakciója, az, h megpróbál veletek beszélni, valószínüleg nem az izgatja, h neked tetszik xyz, hanem, h azt hallotta, h utáljátok-és ezt nem érti-, nem tartja jogosnak...
Anna nehéz eset.Nem akarom nagyon kielemezni, de azt hiszem, h ő az a "típus", aki nem tudja, h mit nem szabad. Hiszen gondolj csak bele, bizonyára egy jobb környezetből jött-mint Bp.-, ahol a legtöbb emberben bízhat, ahol nem ennyire vannak "titkok", nekem is volt ilyen barátnőm, észre sem vettem mennyire beszédes, amíg el nem kotyogta , h xyz tetszik, és persze én nem voltam ilyen xerencsés, mint te, ugyanis a titkocskámat egy olyan lánynak kotyogta ki, aki persze szétkürtölte az iskolában...
Anna jó ember, te is az vagy, mind2töket bántja a dolog, már tudja mit tett, szerintem pont az bántja a legjobban, h szóra se méltatod...
Én azt csináltam annakidején, h -akár csak te-kerültem, mert nem akartam konfliktust,- tudtam, h egyből idegbeteg lennék, és elküdeném mindfelé...-aztán lehiggadtam, és először magamban gondolkoztam... adtam neki még 1 esélyt, és onnantól kezdve, ha volt vmi amit nem akartam publikusnak, arra rámontam, h ne mondja el senkinek...
Sokféleképp végződhet 1 barátság, de miért vesznél végleg össze emiatt. Légy erős, mindig akadhatnak kisebb NAGYOBB viták, nézeteltérések...Anna is -remélhetőleg-sokat fog tanulni ebből a húzásából...
Idézd fel mit töltöttél el Annával, mielőtt ez megtörtént volna... Attól még az igazi marad, tényleg együtt nevettetek, együtt voltatok boldogok, mérlegelj...
Még van 2 éved a gimiben, milyen lenne kibékülni, és milyen lenne végig, minden reggel úgy egymásra nézni, h "Ő az, ő tette ezt velem..."
Nem is tudom, kicsit sokat papoltam, szóval lényeg a lényeg, probáljátok józanul megoldani a problémád. Ha marad benned düh, akkor tombold ki magad, ne folytsd el.
Légy erős, és ha úgy érzed megalázó, h AZ a csaj folyton meglep a szavaival, és reakcióival, légy higgadt, és tégy úgy, mintha nem bántana a dolog,> ezzel persze azt éred el, h összezavarodik, és lejjebb csúszik az egoja.>mert ahogy leírtad eléggé bátornak, közvetlennek tűnik...na mindegy, elég sokat írtam-bocsi-pedig csak annyit akartam írni, h kettesben beszéljétek meg, akár a párok, nyíltan egymásnak... hiszen valaha-talán most is-legjobb friendek voltatok...

Kirsay 2008.02.15. 21:50:49

Az az igazság,hogy még sosem voltak olyan közeli barátaim,mint ti öten (most nem sorolom fel hirtelen),így nem is volt probléma azzal,hogy kinek mit bocsájtsak meg.Az apróságok fölött hamar átsiklok,de a nagyobb dolgok miatt sem fáj a fejem sokáig.Ez viszont más volt.Ez volt az első alkalom,hogy annyira megbíztam valakiben,hogy mindent elmondtam neki,hisz elvárható volt,hogy nem kürtöli szét a fél világnak.Anna azonban rögtön a kedves személyhez rohant,elújságolni neki,hogy mi bizony nem szívleljük.És ez tényleg szíven ütött.Az még hagyján,hogy elmond neki ezt vagy azt,na de hogy mindent,szóról szóra...

Igen,valóban teljesen normálisan viselkedett a csaj.De valahogy mindig úgy kérdez rá a dolgokra,hogy mindenképp zavarban érezd magad,és ne tudjad,hogy mit válaszolj rá...Valószínűleg csak a jelleméből adódik,de roppant zavaró.

Én is azt próbálom elhitetni magammal,hogy csak túl naiv Anna...hogy csak azért csinálta,mert jót akart...hogy megbeszéljük a lánnyal a dolgokat,és minden happy enddel végződik.Csak hát nem így történt.Az a baj,hogy például Réka három barátságát ingatta meg ezzel,meg hasonlók.És nehogy azt hidd,hogy nem próbáltam már megbeszélni vele.Párszor már leültünk beszélni erről,de mindig csak résézről a vállvonogatás volt.Ha nem gondol bele abba,amit tett,én nem fogok megbocsátani neki.Jah,és a másik.Jelenleg még azon a szinten vagyok,hogy még ránézni sem bírok.Senki se várja el tőlem,hogy egyik napról a másikra mindent megbocsájtok.

És tényleg nem azért kerülöm,mert nem akarok bele beszélni.Illetve de,csak azért,mert egyszerűen képtelen vagyok egy emberi mondatot kinyögni neki.

Jajj dehogy akarom örökre befejezni ezt a barátságot! :( Örülnék,ha minden visszatérne a régi kerékvágásba.De jelenleg ez nem kivitelezhető.És addig biztos nem lesz,amíg SZEMÉLYESEN bocsánatot nem kér...Rékától,és tőlem.

Majd úgyis elcsitul ez a dolog.Csak hát jelenleg még elég friss és ropogós,úgyhogy még mindig kifejezetten intenzíven él bennem minden.Majd az idő elrendez mindent...
Vagy nem.
süti beállítások módosítása