HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Harmincötödik - A határozottan felesleges bejegyzés utáni bejegyzés

2008.02.25. 18:04 :: kaiii

Óhogybazdmeg.

Anyámra ismét rátört a "belőled semmi sem lesz" hangulat,és már negyed órája hallgatom,hogy én milyen igénytelen,műveletlen és hülye vagyok.És ezt mindezt azért kezdte el,mert meglátott két másodpercet az életemből - amikor épp a deviantarton voltam.
Annyira örülök neki,hogy még ő is a földbe tiporja a hangulatomat.Honnan az istenből tudja,hogy én mit teszek meg azért,hogy angol nyelvvizsgám legyen?Honnan veszi,hogy sosem teszek erőfeszítéseket azért,hogy fejlődjön a rajzstílusom?!Mi alapján van képe azt állítani,hogy én egy nagy nulla vagyok??
Még ha igaz is lenne.
De úgy érzem,hogy nem az.
Attól még,hogy aznap nem nyújtotta a legjobbat a munkahelyén,nem kell még engem is molesztálnia.

Na de nem is ezért lettem ideges hazaérve.
Ugyebár már majdnem két hete tönkrement a gépem.
Apám rögtön elkezdett keresni a neten,hátha talál valami olcsó processzort meg alaplapot hozzá.Átlagosan 40 ezer körül voltak az árak,de ő talált egy olyat,ahol a proci és az alaplap csak egy huszasba került.Természetesen rögtön le is foglalta.
És mi másból fizettük volna ezeket,mint az én fél év alatt összespórolt húszezresemből?Csóró vagyok,tisztában vagyok vele,de a gépért kénytelen vagyok kiadni.
Másnap apám utalta a pénzt.A teljes árat.
Szóval jelenleg ott állunk,hogy pénz már nincs,és a cuccok sincsenek meg.
Két hét alatt még a posta is el tudja juttatni a világ másik feléből hozzánk.
Tehát kurvára boldog vagyok.Se pénzem,se gépem.
Egyem apámnak azt a jóhiszeműségét,hogy azt hiszi,hogy az emberek becsületesek.
De végülis felőlem játszadozhat ilyeneket,csak ne az én pénzemmel tegye.Mert ez egyáltalán nem vicces.Legalábbis a részemről.

Még jópár mondat kering a fejemben ezzel kapcsolatban,de azt inkább nem írom le.

(Akartam képet is berakni a bejegyzéshez,de nem hajlandó betölteni.Ez van.)

2 komment

Címkék: tanulás ideges felháborodott óhogybazdmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr45354055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borderlineboy · http://borderlineboy.blog.hu/ 2008.02.27. 14:19:11

Szia!

Érdeklődve olvasom a blogod,a Tied és a Banya blogja is érdekes!

Szerintem fel a fejjel és ne légy szomorú,hogy nem értenek meg,a borderba ez a szar,hogy kevesen értik meg,és kevesen fogják fel kivülállók....igen tudom,kemény,hogy saját családon belül se értenek meg sokszor és nem birnak elfogadni!Engem személy szerint csak Anyukám ért meg teljesen,vele tudom megbeszélni,Apukám nem él már sajnos,nem rég halt meg,de Ő volt az egyik ember aki sose birta elfogadni ezt a dolgot,a többi családtagom pedig végképp nem,talán még a Nagyim,az aki nem basztat,de atöbbi rokonomtól nem kapok mást csak kinemmondottmegvetés...ez van,ezzel kell együtt élni!

Szia!

banya · http://www.banyaicucc.blog.hu 2008.02.27. 18:51:57

Ooopsz...borderlineboy félreértette a helyzetet... hiszen te nem vagy bordi nem?
Na mindegy, csak annyi, h gondolj arra, h a pénzedet amúgy is a szülőktől/rokonoktól kaptad, vagy nem tom dolgoztál-e érte nyáron, de főfő, h csak szúúúszááá.^^
süti beállítások módosítása