HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Száztizedik - Két éve boldogít a blog :)

2009.06.23. 12:05 :: kaiii

 

MA KÉT ÉVES A BLOGOM! JUHHÚÚÚ!

 

 

 

Éljen, van két hetem a pesti pihenésre. Vasárnap értem haza Balatonról, ismét megfáztam, mostmár mintha kezdenék jobban lenni. Asszem. Egy hónapja betegeskedem. Kezdem unni.

Tegnap ismét hoztam a formámat. Volt évzáró, megkaptam a bizit, ilyesmi (3,9 átlag, jeee), aztán Annával elmentem az Árkádba vásárolni. Utána pedig átjött hozzám, hogy megmutassam a Sims3-t : D Aztán valahogy eszembe jutott, hogy fel kéne mászni myvipre is, ahol is láttam, hogy kaptam egy üzenetet. Mi a franc, gondolta naiv elmém, majd gyanútlanul rákattintottam, Annával az oldalamon. Csak egy másodperc kellett, hogy rájöjjek, épp most csesztem el egy meglepetés bulit. Vissza klikk, aztán Annával egymásra néztünk. Ó bakker, szakadt ki egyszerre belőlünk, és mindketten ledermedtünk. Igen, Anna meglepetés bulija lett volna. Éljen, hurrá, ezt is csak én tudom produkálni.

Őszintén szólva elég szar érzés, mert én tényleg nem akartam elrontani...

Elég nyöszörgősen telnek a tétlen napjaim, főleg azért, mert a barátaim fele érettségizik, tanul, tanul, én meg nem, és nem tudok senkivel sem lófrálni. Ez borzalmas. De már csak egy nap, és vége. Szurkolok nektek, drágáim!

Elvileg július 6-án lemegyünk öten Balatonra. Éljen! Megszerveztem! Egyébként azt hittem, nehezebb lesz összeszedni mindenkit, de csodák csodájára az első menetben mindenkinek jó volt az időpont. Szóval nagyon büszke vagyok magamra. Remélem egyben marad a nyaraló, meg egyébként is nekünk kell kitakarítani magunk után. És enyém a franciaágy egyik fele. A másik Rékáé. Harr. A többiek majd sorsot húznak. :D

Na, így hirtelen ennyi, most megyek kockulni.

2 komment

Címkék: nyaralás mesélgetős óhogybazdmeg ellevős

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr241203018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

69Roy69 2009.06.24. 17:46:52

első komm überel :D hehe
roy meg hahah meg roy meg nyehheheheh
no de hogy értelme is legyen, boldog második évfordulót! :D (nem vagyok hülye dicsak) xD

kaiii 2009.06.24. 17:49:49

köszönjük Roy tezsvír, nem is vártunk mást tőled : D két év hosszú idő, és mi örökkön-örökké egymáséi leszünk :) szeretlek blog! (L)
süti beállítások módosítása