HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Száztizenharmadik - Már megint Balcsi

2009.07.19. 20:27 :: kaiii

Hűha, a bloghu nagyon huncutkodik.
Tíz napig nem vagyok itthon, és ez fogad. Cöhh-cöhh.

Megint Balatonon voltam : D Csak most a szüleimmel. Évek után először nem is volt olyan rossz, sikerült elfoglalnom magamat. Levittem egy táskányi könyvet, amit három nap alatt elolvastam... na utána egy kicsit unatkoztam, de aztán elkezdtem rajzolgatni megint ruhákat. Igaz bátyám teljesen másmilyen rajzokat kért, de hát ezt sikerült produkálnom. =D Jégvarázslókat kellett (volna) rajzolnom ismét.

Legutoljára akkor voltam így besózva, mikor az FMA Brotherhood első részét vártam. ÉLJEN A HARRY POTTER IS! *\^o^/*
Haha, micsoda smiley.
Alig várom. Meg akarom nézni a Félvér Herceget. MOST.

A lelkem azt hiszem már stabil, gyógyult állapotba került egy ideje.
Viszont holnap már nem odázhatom el az orvost. Ami azt illeti, kicsit félek, de amíg nem tudom, mi a bajom, nem is akarok beszélni róla. Szóval ennyit erről.

No hát mit akartam még ide írni?
Ja igen.
Emberek, ha a kedvemben akartok járni, akkor vigyetek le vihar közben a balatoni vízhez vagy valami nagyokat hullámzó vízhez. Imádom C: Azok az óriási hullámok, jujj, egész nap azok között ugrálnék. ^^

 

Miért nem tudok normális bejegyzéseket írni most már?

5 komment

Címkék: nyaralás titok családos

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr561255263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaiii 2009.07.19. 20:31:42

A Harry Potter nem szar. Köszönöm, hogy megosztottad velem a véleményed. Te utolsó fasz. :D

69Roy69 2009.07.19. 23:48:43

tehén vagyok 8D! MÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ

kaiii 2009.07.19. 23:56:29

TEHÉN VAGY!
látom ma minden kommentelő a felső lécet kapirgálja : D
süti beállítások módosítása