HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Huszonötödik - Nehéz gondolatok

2007.10.17. 21:23 :: kaiii

Nóri hazafele baktatott,önmagát emésztve,és már a földrajz dolgozat gondolatától is kirázta a hideg.Pontosan tudta,hogy nem fog eleget tanulni rá,mint ahogy mostanában mindigy,mindenre,és örülhet ha kap rá egy hármast.
Egyáltalán minek kell tanulnia,ha soha a büdös életben nem fogja használni?Egy hülye sincs,aki a föcit venné fel faktnak,hát ő meg végképp kerülte az egészet.Minek kell teletömni a fejét ennyi ócskasággal,ahelyett,hogy valami hasznosat tanítanának neki?Mert biztos,hogy ha elmegy egy faluba,nem azt fogja nézni,hogy egyutcás falu-e vagy sem...
Görcsösen szorongatta kezében a kabátját,miközben felnézett a felhőtlen,kék égre.
"Ahelyett,hogy siratnám magam,igazán tehetnék is már valamit...a hetek egyre csak telnek,és én még mindig csak a saját kis világomban élek,a valóságtól elzárva.Mostanában várok valamit,vagy valakit,aki segíthetne rajtam...De csoda nem fog történni,senki sem fog felkeresni,hogy kirántson ebből a szörnyű világból,és végre teljes szívemből élhessek...Hülye vagy,Nóra...Ne álmodj tovább,végre kezdj el élni..."
Teljesen ledöbbent saját gondolatain,mivel ismét sikerült a saját fejéhez vágnia az igazságot.Elszontyolodva mászta meg azt a két emeletet,aztán ledobta táskáját a földre.Gyomra sértődötten kordult egyet,nem is tétovázott sokat,a hűtő felé lódult.Kivette az aznapi kaját,bevágta a mikróba,majd körülnézett.Szeme megakadt azon a kukoricapelyhen,amit reggel már nem tudott enni.Gondolt egyet,öntött tejet,és amíg az ebédje melegedett,elkezdte enni.Igazából még ő sem tudta,honnan jött ez az ötlete...egyszerűen kellett neki,és hát miért ne?
"Ma még zongora is lesz...nagyszerű,ma is hallgathatom a vén banya monológját...na meg nem lesz elég időm föcit tanulni...fasza...."
Elpusztítva aznapi ebédjét,már indulhatott is az órájára.A táskáját ismét sikerült olyan helyre raknia rendrakáskor,hogy most 10 percig keresnie kellett.Belehányta a kottákat,az ellenőrzőt ismét kereste egy ideig,aztán végre el is tudott indulni.
"Miért kell nekem ezt csinálni?" ,vetődött fel hirtelen benne a kérdés,miközben a kulcsot a zárba rakta. "Miért kell nekem most zongorára mennem?Miért kell bezárnom az ajtót?Mi értelme van ennek az egésznek?Miért vagyok én itt?" Kérdések tömkelege lepte el gondolatait,miközben automaikusan zárta az ajtót. "Nekem ehhez semmi kedvem...azt csinálom,amit mondanak nekem...egy egyszerű báb vagyok..." Elindult lefele a lépcsőn,űzött tekintetét a fokokra szegezve. "Mindig megyek valahova,de nem én irányítom a testemet...Mintha valaki más tenné helyettem a lábaimat,nézne körül az úton,mintha én csak egy szemlélő lennék..." Kiért a főútra,a kellemes őszi szél végigsimította arcát.Értetlenül nézett körül,mintha sosem látta volna még ezt a helyet. "Miért...mégis miért vagyok én itt?Milyen célra lettem én a világon?Kinek a játékszere vagyok?" Ránézett egy parkoló kocsira,de nem tudta kivenni élesen a körvonalait.Két szembe jövő emberre hasonlóképp bámult rá,de mintha egy teljesen másik dimenzióban élne,úgy látta őket.
"És mi van,ha csak én létezem?Ha a többi ember csak egy illúzió nekem,hogy azt higyjem,egy valós világban élek?A barátaim biztos valóságosak?És egyáltalán én az vagyok?"
Lassan elért a zeneiskolához,nagyot sóhajtva tolta be a nehéz faajtót.Szinte azonnal ott is termett a 305-ös ajtónál.Unottan kopogtatott,majd benyitott.
-Csókolom...
-Szerbusz drágám!- köszöntötte őt tanárnője,miközben épp púderezte magát. -Milyen jó,hogy ma nem késtél. -Nóri enyhe grimaszt vágott erre a megjegyzésre.Pár pillanat múlva ismét rápillantott a nő. -Nóri,te vörös lettél?
-Öhm,hát,igen... - halványan elmosolyodott,majd előkotorta az aznapi kottaadagját.
Miután mindketten leültek,még vagy fél órán át hallgathatta,hogy Anna néni is be fogja festetni a haját hamarosan,csak most sötétebb szőkére,és hogy a vörös nagyon jól áll neki,egy kollégája is befestette vörösre és szintén nagyon jól áll neki,meg le is vágatta,sötétbarna volt eredetileg és...
-Na,mit tanultál mára? -Nóri hálát adott az égnek,hogy végre eljutottak idáig.
-Még mindig csak a szonatina első felét tudom... -motyogta,miközben lapozgatni kezdett.
Párszor elzongorázta,majd a tanárnő elhessegette a székről,és ő is eljátszotta.Ez viszont nagy hiba volt a részéről,mivel ismét elragadták gondolatai Nórit.
"Hogy lehet megtanulni játszani egy hangszeren?Az ember csak nyomkodja a billentyűket,és közben nem is nagyon van tudatában annak,mit csinál...Ha egy percre is felemeli a kezét,el is felejti,hol tartott...Nem értem..."
Még az utolsó öt percben vértizzadva eljátszotta a második részt is,amit egyébként most látott életében először...
Végezve a zongoraórával,haza indult,és haza is ért.Bebotorkált a szobájába,majd körmölni kezdte a föcit.Már a felénél tartott,mikor nem bírta tovább,és az asztalra görnyedt,lehunyta szemét.
"Hát ez nem igaz...nem fog menni...nem tudom megtanulni..."

"Valaki mentsen meg..."

3 komment

Címkék: tanulás szomorú valaki itt nemnormális elmélkedős elgondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr10199646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valaki 2007.10.18. 18:09:32

Majd én... egyszer. Türelem.

banya · http://www.banyaicucc.blog.hu 2007.10.18. 18:50:10

na szia, elolvastam ismét a blogodat, és végre...a lelkedet hallottam. Mondhatnám, h a tinikorban mindenkiben felvetődik a kérdés: Ki vagyok én, mi a célom, stb. de nme vok psichiáter vagy ilysmi...
Ahogy írtad a sorokat, egyre jobban magamra ismertem, és xtem nem csak mi vunk így a világon... Az ember-az érzőbbek- néha-vagy sokszor elgondolkozik magán, s az élet értelmén...
Én is ilyen "melankólikus" voltam, vagyok, és ez teljesen normális... Szétnéztem az utcán, "otthon" és kellemetlenül éreztem magam, bárhol voltam, úgy éreztem h nem találom a világban a helyem, sőt, nagyon soxor volt, h ránéztem az anyámra és idegennek éreztem, mintha nem ő lenne az anyám,és naon soxor...
És hidd el, én sem saját magamtól lettem jobban. Nekem kellett ez a költözés, de már ígyis nagyon sokáig voltam "elveszve"...
Gondolkozz el azon amit szabó mondott...
"Sajnos nagyon sokan nem ébrednek fel, és ha felébrednek is lehet, h magányosak lesznek, mert nem érti meg őket senki, és nem hallgatja őt meg senki igazán, figyelmesen"
Én úgy érzem, h te eléggé "egy síkon" gondolkozol velem, és nem mondom, h szállj ki a világodból...én tudom h nehéz, de segítséggel, vagy megértéssel sikerülhet... de egy új dolog is megújíthat... kell neked egy ambíció, ami belőlem is kiveszett...
Nem kell rögtön felnőnöd, és a világodnak sosem kell megszűnnie, mert ha más nem, este lefekvésnél mindig elbújtathatod oda a gondolataidat, mégha azok nem jók, vagy értelmetlennek tűnnek.
Most még nehezebb a VALÓ világban maradni, hogy egyre romlik ez az egész, de mindig marad valami szép és becsülnivaló... tehát ennyi, légy jó, és én itt leszek, ha kellek tod hol, hogy találsz meg...

Kirsay 2007.10.18. 19:06:04

:')


Mostanában mindig eszembejut Szabónak az az egy mondata,igen...az a baj,hogy én nem AKAROK felébredni egyelőre...sokkal jobban érzem magam ott,persze csak addig,amíg anyámék meg nem tudják,hogy egy jegyet rontottam nagyjából mindenből.Talán az a gond,hogy nincs igazán semmi,ami boldoggá tehetne...minden,amitől felvidulok,legfeljebb pár óráig tart,aztán ismét a helyére érkezik az a szokásos közömbösség...lehet,az emberek ezért keresik annyira a szerelmet,mert azt hiszik,azzal végre jobb lesz az életük...hát én nemtudom.Lehetséges.Én már sokszor voltam az,szerintem,csakhogy nem lett viszonozva.Ez sem mindegy.
Na hagyjuk,köszönöm,hogy számíthatok rád...
süti beállítások módosítása