HTML

A blogról

Miről másról szólhatna egy blog, mint rólam? Főleg, ha én írom. Najó, ez azért részben nem igaz, mert van, amikor másokat is megemlítek benne. De a lényeg a lényeg - Unalmas mindennapok, átlagos szenvedések, esetleges őrült eszmefejtegetések tömkelegét találod itt. Leginkább barátaimnak írom, de felőlem bárki elolvashatja. Nézelődj csak nyugodtan a sok lim-lom közt, hátha találsz kedvedre valót.

Kommentek

  • 69Roy69: Már csak te hiányzol a képről, amint a réten vígan ugrándozol az uzsonnás dobozoddal. :D (2010.09.11. 15:46) 153 - Új élet
  • kaiii: úgyvan! :( (2010.04.18. 21:56) 150 - Komplexus
  • kaiii: természetesen el sem tudom képzelni. kezd túl csöpögőssé válni a blogom. (2010.02.06. 00:09) 146 - Depresszív blogposzt
  • Alvó Nap: miért? pedig ez egy olyan szép vers :D tegnap vettük ^^ (2010.01.23. 14:36) Tücsökzene
  • kaiii: Nyjajj (L) Hiába, akárhogy is próbálkozok, csak első tudok lenni... ;D Megint vénebb lettél egy évvel, te fasz! (L) És hamarosan én is... remélem... (2009.12.12. 22:53) 139 - Dolce

Utolsó tíz

Kilencvenkettedik - Vasárnapi ebéd

2009.01.25. 15:46 :: kaiii

Najó, miközben a net bassza már megint rezet, inkább írok egyet -.- Miért van az, hogy minden vasárnap gecizik?

Szóval az úgy volt, hogy délben keltem, mivel este nem aludtam valami rendesen... 3-4 óránként felébredtem valami rémálom miatt, és órákat szenvedtem, míg visszaaludtam. De reggelre már hálistennek nem fájt a fejem, legalább ez az egy jó volt.
Felkeltem, leültem a géphez, és olvastam. Aztán úgy egy óra múlva szépen eltűnt a net. De hát ezt már megszokhattuk...
Unalmamban nézegetni kezdtem a beérkezett fájlokat (ismét jókat röhögtem egyes képeken), megnéztem a Simses videóimat :D Aztán meg rátaláltam az msn-es logjaimra, amik 2006-ig nyúlnak vissza *_* Három és fél év, és mégis milyen közelinek tűnik minden egyes mondat!



Na de most jön a mese.
Közben apám nagyban főzőcskézett.
-Gyertek segíteni!- Kiáltotta néha oda nekünk, de eddig még se bátyám, sem én nem mozdultunk meg. Aztán a következő ilyen ordításnál egyszerre léptünk a konyhába.
Mintha csak erre várt volna apám, a vokba beleloccsintotta az erőspistát. Nos. Gondolom ti is tudjátok, mi következik ilyenkor...
Egy perc múlva köhögve, hörögve, levegő után kapkodva menekültünk ki a konyhából.
-Hogy ti milyen nyápicok vagytok!- Mondta apám hasonló halálhörgések közepette. Ja, valóban... :D
Az ablakok fénysebességgel lettek kicsapkodva, és a végén már majd' leszállt a hajam a huzattól. És az a rohadt erőspaprika csak nem akart eltűnni a lakásból!
Tíz perc múlva megint visszaólálkodtunk a csatatérre, tesóm gyorsan elpakolt az asztalról, én meg hasonló gyorsasággal megterítettem. Apám végzett az előző fogással, most igazi erős paprikát kezdett sütni...
-Ezt direkt csinálod, igaz?- Mordultam rá, és újból köhögni kezdtem.
-De hát így jön az étel!- Vonta meg a vállát nagy ártatlanul.
Negyed óra múlva már meg bírtuk állni köhögésrohamok nélkül, szóval leültünk enni. Ekkor toppant be anyám, aki még nem volt hozzászokva a szaghoz, és most ő kezdett el fulladozni.
-Hát én itt nem bírok enni...- Mondta két hörgés között, mire apám az ablak felé fordult.
-Jól van, nyissunk ablakot!- És már rántotta is ki az ablakot. Csakhogy az épp párkányon hűlő edényeket figyelmen kívül hagyta...
-A jó kurva büdös életbe!- Kiáltotta el magát anyám, miközben a töltött karalábé egy művészi kört leírva apám lábára toccsant. Egyébként ritkán káromkodik. Anya is, és a karalábé is.
-Le fog esni.- Jegyeztem meg csöndben.
Kb. a fél konyha úszott ezután karalábészószban... Hát igen, ezek a szép vasárnapi ebédek.
-Nórika majd segít takarítani, ugye?- Pillantott rám anyám, az ebéd befejeztével.
-Persze ilyenkor Nórika vagyok...- Morogtam rá, mint egy bolhás kutya.
-Na, ugye segítesz?
-Hát persze...
Lavor. Mosószeres víz. Rongy.
Ezzel egyensúlyoztam be a konyhába, és öt perc alatt kész is lettem vele. Anyám meg nem akarta elhinni, hogy minden tiszta. De hát minden az volt! Én egy igazán precíz ember vagyok, ha nem tudnátok.
-Apád cipője még hátra van.- Mondta, amolyan kegyelemdöfésként. Megütközve néztem rá. Aztán a papucsra. Tudjátok, elég bizarr lábbeli az. Én ahhoz hozzá nem nyúlok.
-Mi? Takarítsam le?
-Igen.
-De... de... de te vagy a felesége!
-Te meg a lánya!
-De te a felesége vagy!
-Mi van már itt?- Hajolt be tesóm a szobába.
-Tessék, Gergő, takarítsd le apád papucsát!- Nyomtam a kezébe a rongyot, és elégedetten elmasíroztam.
De aztán végül mégis csak én szedtem le róla a karalábészószt... Igazságtalan az élet.

Úgy tűnik, most egy időre visszajött a net. Ideje volt.

Szólj hozzá!

Címkék: otthon családos ellevős

A bejegyzés trackback címe:

https://kaiii.blog.hu/api/trackback/id/tr3901369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása